Villafina Skrevet 4. november 2017 #1 Del Skrevet 4. november 2017 Noen fra Tromsø her? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drikkeflaska Skrevet 4. november 2017 #2 Del Skrevet 4. november 2017 Er ikke derfra, men bor her nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villafina Skrevet 5. november 2017 Forfatter #3 Del Skrevet 5. november 2017 4 timer siden, Drikkeflaska skrev: Er ikke derfra, men bor her nå. Så kuuult :D Kan jeg spørre om alder og slikt? ;D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drikkeflaska Skrevet 5. november 2017 #4 Del Skrevet 5. november 2017 10 timer siden, IdaChristine skrev: Så kuuult :D Kan jeg spørre om alder og slikt? ;D Jeg er 21. Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villafina Skrevet 5. november 2017 Forfatter #5 Del Skrevet 5. november 2017 46 minutter siden, Drikkeflaska skrev: Jeg er 21. Du da? 27 her :D 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villafina Skrevet 5. november 2017 Forfatter #6 Del Skrevet 5. november 2017 1 time siden, sommergutten skrev: tromsø leder nå ********!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villafina Skrevet 5. november 2017 Forfatter #7 Del Skrevet 5. november 2017 6 minutter siden, sommergutten skrev: de vant Dessverre Hahahaha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villafina Skrevet 5. november 2017 Forfatter #8 Del Skrevet 5. november 2017 20 minutter siden, sommergutten skrev: liker du ikke tromsø Hehe.. Nei, i grunn ikke! De er så dårlige.. blir flaaau.. Men etter de fikk ny trener fra Finland, så går det visst bedre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villafina Skrevet 5. november 2017 Forfatter #9 Del Skrevet 5. november 2017 Akkurat nå, sommergutten skrev: de overlever i år De gjør nok det ja, dessverre haha 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. november 2017 #10 Del Skrevet 5. november 2017 Kg sin offisielle fotball tråd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villafina Skrevet 5. november 2017 Forfatter #11 Del Skrevet 5. november 2017 8 minutter siden, Winza skrev: Kg sin offisielle fotball tråd? Ayeaa! Heng deg med. Noen spesielle lag du heier på innenlands/utenlands? :D Manchester united her.. dessverre tap idag der =( 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. november 2017 #12 Del Skrevet 5. november 2017 1 time siden, IdaChristine skrev: Ayeaa! Heng deg med. Noen spesielle lag du heier på innenlands/utenlands? :D Manchester united her.. dessverre tap idag der =( Jeg følger ikke med på fotball faktisk, en av få menn som ikke gjør det Men kan heie på laget ditt for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villafina Skrevet 5. november 2017 Forfatter #13 Del Skrevet 5. november 2017 54 minutter siden, Winza skrev: Jeg følger ikke med på fotball faktisk, en av få menn som ikke gjør det Men kan heie på laget ditt for deg Whaaaat!!! Neida.. vet om flere som ikke følger med på fotball. Alltid vært en 'fotball jente' av meg og startet ganske tidlig med å spille aktivt selv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. november 2017 #14 Del Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, IdaChristine skrev: Whaaaat!!! Neida.. vet om flere som ikke følger med på fotball. Alltid vært en 'fotball jente' av meg og startet ganske tidlig med å spille aktivt selv Du virker som en hyggelig person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villafina Skrevet 5. november 2017 Forfatter #15 Del Skrevet 5. november 2017 Akkurat nå, Winza skrev: Du virker som en hyggelig person Åh! Så snilt sagt av deg. Tusen takk skal du ha. Det samme gjør du =D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villafina Skrevet 5. november 2017 Forfatter #16 Del Skrevet 5. november 2017 Akkurat nå, sommergutten skrev: virker ikke jeg også snill da? Jo, så absolutt du gjør! :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. november 2017 #17 Del Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, IdaChristine skrev: Jo, så absolutt du gjør! :D Badass profilbilde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villafina Skrevet 5. november 2017 Forfatter #18 Del Skrevet 5. november 2017 25 minutter siden, sommergutten skrev: awee tusn takk. du også virker skjempe snill og grie person 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villafina Skrevet 5. november 2017 Forfatter #19 Del Skrevet 5. november 2017 26 minutter siden, Winza skrev: Badass profilbilde Er den ikke søøøøt? :D Elsker elefanter også er jeg en gamer ;D hehe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Villafina Skrevet 5. november 2017 Forfatter #20 Del Skrevet 5. november 2017 1 minutt siden, sommergutten skrev: jo den er veldig søt da tror du vel på buddha da? det er jo elefant Vet ikke helt hva jeg tror på Er litt sånn 'tror på alt mellom himmel og jord' til det eventuelt blir motbevist 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå