Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallaien folkens! 

Nå er det slik at jeg er irritert på meg selv pga...

I går, var jeg på byn sammen med en kompis av meg. I mens han måtte pisse, sto jeg utenfor å ventet (på burger king).. I mens jeg ventet, var det 6 jenter (på min alder) som gjerne ønsket snappen min osv. De ga meg mange komplimenter, og jeg ga dem komplimenter tilbake.

De lurte på om vi ville sitte sammen med de, men jeg svarte nei og sa at vi måtte stikke. Også stakk vi... Dette er heller ikke første gangen noe sånt skjer.. Det har skjedd med meg før... :( Har ganske mange venninner på skolen, men med engang noen fremmede jenter begynner å snakke med meg, blir jeg så klein haha. Det ønsker jeg å gjøre noe med ass.

Har dere noen tips om hvordan jeg kan manne meg mer opp, til evnt neste gang noe sånt skjer?.. 

Beklager ord/grammatiske feil, er bare litt trøtt og irritert haha. :) 

Takk folkens. :)

Hilsen Gutt 16. - Ønsker å være anonym denne gangen.

Anonymkode: 5b8b0...801

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Øvelse gjør mester.

Neste gang sier du ja og drar kompisen din med deg. Med mindre dere må rekke absolutt siste buss eller bane hjem da. Da avtaler du at dere kan treffes dagen etter eller noe. 

Anonymkode: 71d4f...7df

Skrevet

Skjønner egentlig at det er kleint å sette seg med noen fremmede jenter på burger king på vei hjem fra byen, men du fikk jo snappen dems så hva med å sende dem en melding å spørre om de har tenkt seg ut neste helg, så møtes dere kanskje på et felles utested? :)

Anonymkode: 8acdc...413

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner egentlig at det er kleint å sette seg med noen fremmede jenter på burger king på vei hjem fra byen, men du fikk jo snappen dems så hva med å sende dem en melding å spørre om de har tenkt seg ut neste helg, så møtes dere kanskje på et felles utested? :)

Anonymkode: 8acdc...413

Han er 16. For ung til å gå på byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...