AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Jeg ser stadig jenter med disse fylte leppene og det ser jo ikke ut. Det er veldig synd siden jentene er jo vakre i utgangspunktet, men så ødelegger de skjønnheten med de leppene. Ser de ikke selv at det blir for mye? Anonymkode: 58d94...c9a 23
Tyrk40 Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg ser stadig jenter med disse fylte leppene og det ser jo ikke ut. Det er veldig synd siden jentene er jo vakre i utgangspunktet, men så ødelegger de skjønnheten med de leppene. Ser de ikke selv at det blir for mye? Anonymkode: 58d94...c9a Andelepper??Trodde det kaltes negerlepper jeg....Men helt enig med deg.Jenter med tynne,søte lepper er mye bedre... Endret 4. november 2017 av Tyrk40 Rettelse 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #3 Skrevet 4. november 2017 Ja, jeg synes at "andelepper" er fint på ender Anonymkode: 37bb3...f93 14
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Naturlige lepper er finest. Uten tvil. skal neste tråden din handle om fake tan? Anonymkode: f2f85...51c 4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #6 Skrevet 5. november 2017 Sånn her er ikke fint , andelepper, ser stive og falske ut Men syntes slike er fint! De ser myke og naturlige (selvom de ser over normalen fyldige ut) ut med volum uten den harde nebb looken (bilde 4 og 5 lager kyssemynn og derfor ser det litt pouty ut men fortsatt ikke den harde nebb looken som bildene over) Jeg aner faktisk ikke hvorfor det er så synlig stygt og hardt på noen, og veldig pent og sensuelt og mykt på andre. Har det med hvilken type filler de har brukt å gjøre, eller mer med leppenes egentlige form? Eller hvor på leppen behandleren setter sprøyten, tro? Noen som vet? Anonymkode: 51229...f82 1
FluffyJuggernaut Skrevet 5. november 2017 #7 Skrevet 5. november 2017 Klart det gjør, ellers så hadde det ikke vært så mange som gjorde dette. Jeg tror dette er en trend som vi blir å se tilbake på om noen år som like ekstremt og sjokkerende som de svære unaturlige silikon puppene som var populær på 90 tallet. Det de sprøyter inn i leppene løser seg opp etterhvert, så de må heldigvis ikke igjennom en operasjon for å få leppene tilbake til utgangspunktet. 8
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #8 Skrevet 5. november 2017 Det jeg synes er så lite fint er at overleppen som regel blir for stor i forhold til underleppen. Proporsjonene blir feil. Anonymkode: 2477a...596 5
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #9 Skrevet 5. november 2017 16 hours ago, AnonymBruker said: Sånn her er ikke fint , andelepper, ser stive og falske ut Men syntes slike er fint! De ser myke og naturlige (selvom de ser over normalen fyldige ut) ut med volum uten den harde nebb looken (bilde 4 og 5 lager kyssemynn og derfor ser det litt pouty ut men fortsatt ikke den harde nebb looken som bildene over) Jeg aner faktisk ikke hvorfor det er så synlig stygt og hardt på noen, og veldig pent og sensuelt og mykt på andre. Har det med hvilken type filler de har brukt å gjøre, eller mer med leppenes egentlige form? Eller hvor på leppen behandleren setter sprøyten, tro? Noen som vet? Anonymkode: 51229...f82 Lurer jeg også på. Nest nederste bilde er jo drømmelepper, og hadde lett tatt Restylane om jeg garantert fikk sånne lepper. Men frykten for å ende opp som de øverste bildene gjør at jeg aldri kommer til å gjøre det. Anonymkode: 3540c...f89 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #10 Skrevet 5. november 2017 12 minutes ago, AnonymBruker said: Lurer jeg også på. Nest nederste bilde er jo drømmelepper, og hadde lett tatt Restylane om jeg garantert fikk sånne lepper. Men frykten for å ende opp som de øverste bildene gjør at jeg aldri kommer til å gjøre det. Anonymkode: 3540c...f89 Googlet det jeg lurte på, og cluet er visst å bare fylle på der det er rosa, ikke i kanten, og ha mindre i overleppa enn underleppa. Men dette er vel velkjent viten for de som jobber med dette, så hvordan kan så mange ende opp som ender likevel? Anonymkode: 3540c...f89
Djungelvrål Skrevet 5. november 2017 #11 Skrevet 5. november 2017 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Sånn her er ikke fint , andelepper, ser stive og falske ut Men syntes slike er fint! De ser myke og naturlige (selvom de ser over normalen fyldige ut) ut med volum uten den harde nebb looken (bilde 4 og 5 lager kyssemynn og derfor ser det litt pouty ut men fortsatt ikke den harde nebb looken som bildene over) Jeg aner faktisk ikke hvorfor det er så synlig stygt og hardt på noen, og veldig pent og sensuelt og mykt på andre. Har det med hvilken type filler de har brukt å gjøre, eller mer med leppenes egentlige form? Eller hvor på leppen behandleren setter sprøyten, tro? Noen som vet? Anonymkode: 51229...f82 Jeg synes absolutt alle var finest på før-bildene. Men trenden er ikke naturlig, trenden er Dolly Duck 9
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #12 Skrevet 11. november 2017 Synes heller ikke det er fint med sånn andenebb. Men men da har jeg ihvertfall noe å le av når jeg ser de på gata. Anonymkode: a0788...bff 4
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #13 Skrevet 11. november 2017 Pouted duck lips var noe man kødda med før, men nå er det sett på som "pent" og trendy Anonymkode: f407c...684 2
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #14 Skrevet 11. november 2017 På 4.11.2017 den 21.22, AnonymBruker skrev: Jeg ser stadig jenter med disse fylte leppene og det ser jo ikke ut. Det er veldig synd siden jentene er jo vakre i utgangspunktet, men så ødelegger de skjønnheten med de leppene. Ser de ikke selv at det blir for mye? Anonymkode: 58d94...c9a ja, ser digg ut når de suger kuk Anonymkode: d53fc...67c
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #15 Skrevet 11. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: ja, ser digg ut når de suger kuk Anonymkode: d53fc...67c Gjør det seriøst det? Anonymkode: 9e491...f85
Horten Market Skrevet 11. november 2017 #16 Skrevet 11. november 2017 Husk at kvinner alltid sier de gjør slike ting for å føle seg vel, ikke for å bli mer attraktive for menn. Dette er jo et bevis på det. 1
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #17 Skrevet 11. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gjør det seriøst det? Anonymkode: 9e491...f85 ja, hvorfor ellers tror du dem tar operasjon til flere 1000vis av kroner. det er visuelt tilfredstillende om en slik dame hadde sugd kuken min men ikke noe jeg hadde gått å tenk over....hadde liksom ikke sagt til kompisene mine " damn hun der var deilig, kanskje jeg skal prøve meg på henne " basert på leppene hennes Anonymkode: d53fc...67c
Duckie Skrevet 11. november 2017 #18 Skrevet 11. november 2017 I bildeeksemplene synes jeg mange av de nederste så akkurat ut som de øverste jeg, synes de færreste er fine. Kan være fint om det ser naturlig ut, men det var fåtallet over her som gjorde det. For eksempel det "Dr Naomi" bildet var jo ikke fint i det hele tatt, lyser lang vei at det er overdose restylane eller hva nå det er hun har sprøytet inn. 5
vintage Skrevet 11. november 2017 #19 Skrevet 11. november 2017 Jeg klarer ikke å fri meg fra tankerekken om at lepper egentlig er slimhinner. Og at hunkjønn da "pumper opp" slimhinner for å tiltrekke seg hanner. Samme med disse som fyller opp ræva, og stikker den inn i kamera for å vise frem den nye jakken sin etc. Vi er noen hunnaper hele bunten! 12
AnonymBruker Skrevet 11. november 2017 #20 Skrevet 11. november 2017 5 hours ago, vintage said: Jeg klarer ikke å fri meg fra tankerekken om at lepper egentlig er slimhinner. Og at hunkjønn da "pumper opp" slimhinner for å tiltrekke seg hanner. Samme med disse som fyller opp ræva, og stikker den inn i kamera for å vise frem den nye jakken sin etc. Vi er noen hunnaper hele bunten! Sånn har jeg tenkt og og at man fyller på øyenvipper, som egentlig bare er der for å hindre at støv og andre ulumskheter kommer i øynene. Tenk når man tar på seg åletrange bukser for å fremheve rumpa, altså skinkene som omgir anus/endepunktet av fordøyelsessystemet, tar nærbilder og legger det ut på instagram. Anonymkode: 3540c...f89 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå