Gå til innhold

Nøyaktig hvor lenge varer en wunderbaum?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nøyaktig hvor lenge varer en wunderbaum, når man skal bruke den i et lite rom hjemme? I hvor lang tid avgir den deilige dufter? :P

Anonymkode: 56c75...fbb

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Umulig å si. Kommer sikkert an på temperatur/luftfuktighet og om du åpner hele på en gang eller litt og litt (Nei, jeg er ikke råner, men ser noen kjører rundt med wunderbaum m/posen halvveis trædd over treet). Men uansett så lukter de jo dritt. Eneste stedet jeg kan tenke meg at en Wunderbaum kan gjøre en viss nytte er på en utedass:fart2: Det må da finnes bedre alternativer? 

Endret av Påkrevd
  • Liker 4
Skrevet

Det skal lukte ganske ille hos deg hvis en Wonderbaum blir en forbedring. 

Men for å svare på spørsmålet: Den lukter lenge. Og lukten setter seg i alt den kommer i berøring med. Jeg har opplevd at "speilpynt" som hang inntil en nyåpnet Wonderbaum en halv dag eller så fremdeles stinket så den var merkbar på mange meters avstand etter å ha hengt i en buske utendørs et halvt år. :P

Anonymkode: 68f1e...089

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det skal lukte ganske ille hos deg hvis en Wonderbaum blir en forbedring. 

Men for å svare på spørsmålet: Den lukter lenge. Og lukten setter seg i alt den kommer i berøring med. Jeg har opplevd at "speilpynt" som hang inntil en nyåpnet Wonderbaum en halv dag eller så fremdeles stinket så den var merkbar på mange meters avstand etter å ha hengt i en buske utendørs et halvt år. :P

Takk for super tilbakemelding :) Wunderbaum :tree: må da være den absolutt beste rom-duften, med tanke på hvor lenge den virker og den rimelige prisen Løper for å hamstre inn :mynona: Kun 29,- pr stk hos Clas O.

Skrevet

Det kommer helt an på hvor mange og dyype magadrag den enkelte wunderbaumfansen tar
når de står der med nesegrevet tett på og med drømmende blikk....og nyter dopet sitt.  :nigo: 

• Liker 2
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mye mulig den grønne lukter "best". Av erfaring vil jeg i alle fall påstå at kokos er varianten som lukter aller, aller verst. Og det sier litt. :fnise:

• Liker 1
Skrevet

MEN den avgir nok mest duft i fuktige omgivelser, som f.eks en bil. Så badet må jo være et ypperlig sted for wunderbaums? Og i e andre rommene kan jeg sørge for å ha høy luftfuktighet :hoppendeglad: for å få mest mulig lukt?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

MEN den avgir nok mest duft i fuktige omgivelser, som f.eks en bil. Så badet må jo være et ypperlig sted for wunderbaums? Og i e andre rommene kan jeg sørge for å ha høy luftfuktighet :hoppendeglad: for å få mest mulig lukt?

Da får du mugg på kjøpet pgså😂

Anonymkode: 369bf...aef

• Liker 2
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da får du mugg på kjøpet pgså😂

Anonymkode: 369bf...aef

Jepp! Enda en godlukt til duftcocktailen. Dette blir knall. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...