AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Hallo:) Jeg er en kvinne på 27, småbarnsmor. Har ikke mye tid til å fikse meg når jeg skal ut, men tar på helt ok klær og litt maskara. Har helt ok hud også. Men jeg legger merke til mange kvinner ser veldig insta ut, og jeg blir jo litt motivert til å se mer fikset ut selv...men da begynner jeg å lure på hva som er vanlig og fikse på? Veit om Restylane, microblading eller vanlig sminket øyebryn, tannbleking og contouring.. Men er alt dette vanlig? Hvilke "skjønnhetstriks" er det du bruker til vanlig? Jeg sikter kun til ansiktet:) Anonymkode: b1418...62f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 Jeg bruker ingen produkt og ingen sminke. Har en kjæreste som elsker meg og vi puler minst annenhver dag Anonymkode: e5edb...a20
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #3 Skrevet 4. november 2017 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hallo:) Jeg er en kvinne på 27, småbarnsmor. Har ikke mye tid til å fikse meg når jeg skal ut, men tar på helt ok klær og litt maskara. Har helt ok hud også. Men jeg legger merke til mange kvinner ser veldig insta ut, og jeg blir jo litt motivert til å se mer fikset ut selv...men da begynner jeg å lure på hva som er vanlig og fikse på? Veit om Restylane, microblading eller vanlig sminket øyebryn, tannbleking og contouring.. Men er alt dette vanlig? Hvilke "skjønnhetstriks" er det du bruker til vanlig? Jeg sikter kun til ansiktet:) Anonymkode: b1418...62f Går å får lagt vipper 1-2 ganger i mnd. Bleker tenner med smilelab. Er 36. Anonymkode: f76f5...7d7
FantasDick Skrevet 4. november 2017 #4 Skrevet 4. november 2017 Jeg bruker gode renseprodukter og fuktighetskremer. Bruker stort sett sminke; foundation, contour, bryn, skygger, liner og maskara. Kunne tenkt meg å bleke tenner, men har ikke gjort det enda. Bruker kontaktlinser så jeg slipper briller hele tiden. Er 31 år med tre barn.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #5 Skrevet 4. november 2017 Voks til barten slik at jeg får et gentlemans look. Samt at jeg vasker kroppen og håret med såpe. Anonymkode: 8af8d...8be
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #7 Skrevet 4. november 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg bruker ingen produkt og ingen sminke. Har en kjæreste som elsker meg og vi puler minst annenhver dag Anonymkode: e5edb...a20 Samme her. Men jeg og min mann puler hver dag.. (hvor irrelevant) Anonymkode: b1418...62f
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #8 Skrevet 4. november 2017 33 minutter siden, AnonymBruker skrev: Går å får lagt vipper 1-2 ganger i mnd. Bleker tenner med smilelab. Er 36. Anonymkode: f76f5...7d7 Hvordan synes du smilelab fungerer? Har vurdert den eller crest Anonymkode: b1418...62f
Vinky Skrevet 4. november 2017 #9 Skrevet 4. november 2017 Jeg er mest opptatt av huden, så tar meg ikke tid til å sminke øyne og bryn til hevrdags. Bruker farget dagkrem, solpudder, highlighter, rouge, settingpudder og leppestift med sterk farge (siden jeg vil ha fokus på leppene, når jeg ikke har sminke på øynene) til hverdags.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå