Gå til innhold

aargh! mailen min forsvant!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Brukte laang tid på å komponere en mail og skulle akkurat til å trykke på send-knappen da jeg fikk beskjed om å logge inn igjen på nytt!!! da jeg gjorde det var hele greien borte... :evil:

Er det mulig å finne den igjen et eller annet sted i datamaskinen?? Har virkelig ikke peiling på sånne ting..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror dessverre den er tapt for alltid.

Neste gang du vet du skal bruke lang tid på en mail, så skriv den i Word e.l. og kopier den etterpå. Så oppstår ikke problemet i det hele tatt.

Skrevet

Jeg var også borti dette for en tid tilbake.

Men min mail lå i ikke sendte.

Har du sjekket der??Hvis den ikke ligger der er den nok borte for alltid

Koldbruna

Skrevet

Sjekk 'Sendte' eller 'Drafts' ('Kladd' eller noe slikt på norsk).

Skrevet

Den var nok forsvunnet ja, måtte skrive på nytt. Men men.. Skal gjøre som du foreslår neste gang, Druscilla!

Gjest Anonymous
Skrevet

Enkelte ganger går det å trykke back, men det prøvde du sikkert.. Og hvis ikke så er det jo alt for sent nå...

Skrevet

Akkurat det der har skjedd meg også. :evil: Da lærte jeg at jeg skulle skrive det i word før jeg sendte det. Prøvde tilbake tasten også, men det hjalp ingenting så lenge jeg ikke var pålogget fikk jeg den ikke opp og når jeg logget meg på var den borte.

Ikke bare positivt med onlinemailadresser.

Skrevet

Eit anna nyttig tips i slike samanhengar er å merka alt du har skreve (Ctrl-A) og kopiere det (Ctrl-C) slik at om ting skjer seg i postinga, så er det raskt å lime inn alt du skreiv (Ctrl-V) i ein ny post før du sender :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...