stikkelsbær Skrevet 25. januar 2005 #1 Skrevet 25. januar 2005 Brukte laang tid på å komponere en mail og skulle akkurat til å trykke på send-knappen da jeg fikk beskjed om å logge inn igjen på nytt!!! da jeg gjorde det var hele greien borte... :evil: Er det mulig å finne den igjen et eller annet sted i datamaskinen?? Har virkelig ikke peiling på sånne ting..
Dru Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Jeg tror dessverre den er tapt for alltid. Neste gang du vet du skal bruke lang tid på en mail, så skriv den i Word e.l. og kopier den etterpå. Så oppstår ikke problemet i det hele tatt.
koldbruna Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 Jeg var også borti dette for en tid tilbake. Men min mail lå i ikke sendte. Har du sjekket der??Hvis den ikke ligger der er den nok borte for alltid Koldbruna
Cronos Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 Sjekk 'Sendte' eller 'Drafts' ('Kladd' eller noe slikt på norsk).
stikkelsbær Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2005 Den var nok forsvunnet ja, måtte skrive på nytt. Men men.. Skal gjøre som du foreslår neste gang, Druscilla!
Gjest Anonymous Skrevet 27. januar 2005 #6 Skrevet 27. januar 2005 Enkelte ganger går det å trykke back, men det prøvde du sikkert.. Og hvis ikke så er det jo alt for sent nå...
Annie Skrevet 27. januar 2005 #7 Skrevet 27. januar 2005 Akkurat det der har skjedd meg også. :evil: Da lærte jeg at jeg skulle skrive det i word før jeg sendte det. Prøvde tilbake tasten også, men det hjalp ingenting så lenge jeg ikke var pålogget fikk jeg den ikke opp og når jeg logget meg på var den borte. Ikke bare positivt med onlinemailadresser.
Crazee Skrevet 27. januar 2005 #8 Skrevet 27. januar 2005 Eit anna nyttig tips i slike samanhengar er å merka alt du har skreve (Ctrl-A) og kopiere det (Ctrl-C) slik at om ting skjer seg i postinga, så er det raskt å lime inn alt du skreiv (Ctrl-V) i ein ny post før du sender
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå