Bambi1995 Skrevet 4. november 2017 #1 Del Skrevet 4. november 2017 Tanker om Anna Edwin? Personlig digger jeg henne, en av de få bloggerne jeg har fulgt fast i flere år. Jordnær jente, tar seg selv veldig uhøytidelig, morsom and the list goes on 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mm456 Skrevet 4. november 2017 #2 Del Skrevet 4. november 2017 Husker jeg så henne på Hovefestivalen, og hun er virkelig utrolig pen! Leser ikke bloggen hennes lenger, men liker henne godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apekatten Skrevet 5. november 2017 #3 Del Skrevet 5. november 2017 Virker som en jordnær og laidback jente som ikke tar seg selv høytidelig. Jeg liker henne veldig godt! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solivagant Skrevet 7. november 2017 #4 Del Skrevet 7. november 2017 Digger henne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Speedmaster Skrevet 7. november 2017 #5 Del Skrevet 7. november 2017 Alltid vært fan. Ikke så ofte jeg leser, men flott og jordnær jente! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tsarsar Skrevet 12. mars 2018 #6 Del Skrevet 12. mars 2018 Vil gi Anna kred for innlegget hun la ut i går om navn på ei spilleliste. Måten hun sier unnskyld, og hvordan hun svarer de som sier "Herregud, ingen grunn til å bli krenka, du trenger ikke si unnskyld" på i kommentarfeltet er veldig voksent og reflektert. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Femilie Skrevet 12. mars 2018 #7 Del Skrevet 12. mars 2018 58 minutter siden, tsarsar skrev: Vil gi Anna kred for innlegget hun la ut i går om navn på ei spilleliste. Måten hun sier unnskyld, og hvordan hun svarer de som sier "Herregud, ingen grunn til å bli krenka, du trenger ikke si unnskyld" på i kommentarfeltet er veldig voksent og reflektert. Veldig fint innlegg! Her er det mange bloggere (og andre forsåvidt) som kan ta lærdom. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
allesote Skrevet 1. mai 2018 #8 Del Skrevet 1. mai 2018 Digger henne!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg