Gå til innhold

Faen jeg bryr meg ikke kan ikke folk forstå det?

Anbefalte innlegg

Gjest Axl Rose
Skrevet

Du kommer til å dø tidlig hvis du ikke skjerper deg sa en jeg kjenner i dag når jeg sa jeg følte meg helt ferdig i dag og hadde litt vondt. 

Du drikker og røyker alt for mye og er alt for uforsiktig. 

Har det så jævlig mye å si? Jeg har vært bort i værre saker. 

Jeg lever livet mens jeg har det. Sånn tenker jeg. Vi lever faen bare en gang. Hvorfor kan ikke folk få det inn i hodene sine.

Dagens utblåsing. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror det er ganske ekstremt , dersom folk påpeker det.

• Liker 11
Skrevet

Du er på dét stadiet ja, der du ikke klarer å se at du har et problem. Får håpe du klarer å se det snart. Det høres egentlig ikke ut som du lever et spesielt godt liv, selv om du lever det. 

Anonymkode: c3bfd...491

• Liker 7
Skrevet

Kan ikke bli så mye verre enn å få kols i en alder av 36 :smoke:

Anonymkode: 86a48...e9c

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du er på dét stadiet ja, der du ikke klarer å se at du har et problem. Får håpe du klarer å se det snart. Det høres egentlig ikke ut som du lever et spesielt godt liv, selv om du lever det. 

Anonymkode: c3bfd...491

Jepp, og god livskvalitet er vel viktig når man lever livet. Å være ruset store deler av tiden er jo bare bortkastet bruk av livet. 

Skrevet

Ja, det har jævlig mye å si dersom du dør 10 år før tiden og alle som er glad i deg må slite med sorgen

Anonymkode: 01e4d...124

• Liker 1
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det har jævlig mye å si dersom du dør 10 år før tiden og alle som er glad i deg må slite med sorgen

Tenk om ts. ikke føler at det er noen som er glad i ham. Da er det lett å gi faen. 

Anonymkode: 0c712...82d

Gjest Axl Rose
Skrevet

Er godt trent og mye aktiv da. Kan like godt dø i en ulykke, vet aldri så hvorfor ikke bare leve live mens man har det?

Skrevet
35 minutter siden, Axl Rose skrev:

Du kommer til å dø tidlig hvis du ikke skjerper deg sa en jeg kjenner i dag når jeg sa jeg følte meg helt ferdig i dag og hadde litt vondt. 

Jeg lever livet mens jeg har det. Sånn tenker jeg. Vi lever faen bare en gang. Hvorfor kan ikke folk få det inn i hodene sine.

Dagens utblåsing. 

Jeg tenker at slike kommentarer kommer ikke om man ikke er langt forbi kanten... er mest sannsynlig ikke vanlig røyking det går i og heller ikke normal helgefyll i ny og ne.. 

Eller?

Ja, enig i det å leve livet mens man har det. Men lev også for å ha det bra, ikke finn på tull som ødelegger flere dager for deg selv eller påvirker hverdagene negativt. 

Anonymkode: 29468...462

• Liker 4
Gjest C.Tramell
Skrevet

Du må la være å klage da, så gir du dem ikke grønt lys for moralprekener. 

Skrevet

Det var vanskelig å lese pga all banningen

Anonymkode: 75710...cd0

• Liker 1
Skrevet

Da synes jeg du skal be "vennene" dine om å slutte å bry seg med hva du gjør fordi du selv driter i om du lever en dag forbi 30.

Skrevet
16 minutes ago, AnonymBruker said:

Tenk om ts. ikke føler at det er noen som er glad i ham. Da er det lett å gi faen. 

Om ingen bryr seg om han er det ok å dø tidlig

Skrevet

Det er da ganske logisk at folk kommer med svar når du klager? Slutt å klag, så slutter folk å si noe.. 

Anonymkode: 1c324...7e4

Skrevet
51 minutter siden, Axl Rose skrev:

Dagens utblåsing. 

Tror du har ett ubevisst dødsønske 

Skrevet (endret)

At du selv driter i eget liv er jo helt greit. Vi driter i  helsa di vi også. Men du har et barn, og det kan hende barnet bryr seg om å ha en levende forelder. 

PS: Om du slutter i å klage, så slipper du kommentarer. 

Endret av Perle
  • Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da ganske logisk at folk kommer med svar når du klager? Slutt å klag, så slutter folk å si noe.. 

Anonymkode: 1c324...7e4

Han klager ikke. Han har det ikke bra. Det er ikke det samme. 

Skrevet

Vil bare sende deg en god klem jeg @Axl Rose:klem: Håper ting ordner seg for deg. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er faktisk helt enig med trådstarter. Lev livet mens du kan det! Etter mine beregninger blir framtida et mareritt: borgerkriger, hungersnød, fattigdom, religiøst tyranni. For øyeblikket har vi det som plomma i egget, men det vil ikke vare. Hva har du da igjen for å ha levd som en asket i forsakelse, når sivilisasjonen faller sammen rundt deg? Après nous, le déluge!

• Liker 1
Gjest Axl Rose
Skrevet

Kunne skjerpa meg men jeg skjønner ikke poenget med det. Lever her og nå og da blir det mye av det som får meg til å føle meg bra. En ting jeg aldri har gjort og aldri kommer til å gjøre er å kjøre i fylla så ekkel er jeg ikke at jeg vil andre vondt. Gir faen i meg selv men tenker på andre uskyldige. Kjørte aldri med bilen når jeg hadde den i fylla heller. 

Klager ikke men jeg svarte når han spurte hvordan jeg hadde det. Ikke så ok. Hdde ikke venta den reaksjonen.

22 minutter siden, Salka skrev:

Vil bare sende deg en god klem jeg @Axl Rose:klem: Håper ting ordner seg for deg. 

Takk:blomst:

14 minutter siden, GauteS skrev:

Jeg er faktisk helt enig med trådstarter. Lev livet mens du kan det! Etter mine beregninger blir framtida et mareritt: borgerkriger, hungersnød, fattigdom, religiøst tyranni. For øyeblikket har vi det som plomma i egget, men det vil ikke vare. Hva har du da igjen for å ha levd som en asket i forsakelse, når sivilisasjonen faller sammen rundt deg? Après nous, le déluge!

Sånn tenker jeg også. Framtiden ser mørk ut og blir et mareritt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...