Gjest Axl Rose Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Du kommer til å dø tidlig hvis du ikke skjerper deg sa en jeg kjenner i dag når jeg sa jeg følte meg helt ferdig i dag og hadde litt vondt. Du drikker og røyker alt for mye og er alt for uforsiktig. Har det så jævlig mye å si? Jeg har vært bort i værre saker. Jeg lever livet mens jeg har det. Sånn tenker jeg. Vi lever faen bare en gang. Hvorfor kan ikke folk få det inn i hodene sine. Dagens utblåsing.
Ak90 Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 Tror det er ganske ekstremt , dersom folk påpeker det. 11
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #3 Skrevet 4. november 2017 Du er på dét stadiet ja, der du ikke klarer å se at du har et problem. Får håpe du klarer å se det snart. Det høres egentlig ikke ut som du lever et spesielt godt liv, selv om du lever det. Anonymkode: c3bfd...491 7
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #4 Skrevet 4. november 2017 Kan ikke bli så mye verre enn å få kols i en alder av 36 Anonymkode: 86a48...e9c 4
Gjest Mass Skrevet 4. november 2017 #5 Skrevet 4. november 2017 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du er på dét stadiet ja, der du ikke klarer å se at du har et problem. Får håpe du klarer å se det snart. Det høres egentlig ikke ut som du lever et spesielt godt liv, selv om du lever det. Anonymkode: c3bfd...491 Jepp, og god livskvalitet er vel viktig når man lever livet. Å være ruset store deler av tiden er jo bare bortkastet bruk av livet.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #6 Skrevet 4. november 2017 Ja, det har jævlig mye å si dersom du dør 10 år før tiden og alle som er glad i deg må slite med sorgen Anonymkode: 01e4d...124 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #7 Skrevet 4. november 2017 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja, det har jævlig mye å si dersom du dør 10 år før tiden og alle som er glad i deg må slite med sorgen Anonymkode: 01e4d...124 Tenk om ts. ikke føler at det er noen som er glad i ham. Da er det lett å gi faen. Anonymkode: 0c712...82d
Gjest Axl Rose Skrevet 4. november 2017 #8 Skrevet 4. november 2017 Er godt trent og mye aktiv da. Kan like godt dø i en ulykke, vet aldri så hvorfor ikke bare leve live mens man har det?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #9 Skrevet 4. november 2017 35 minutter siden, Axl Rose skrev: Du kommer til å dø tidlig hvis du ikke skjerper deg sa en jeg kjenner i dag når jeg sa jeg følte meg helt ferdig i dag og hadde litt vondt. Du drikker og røyker alt for mye og er alt for uforsiktig. Har det så jævlig mye å si? Jeg har vært bort i værre saker. Jeg lever livet mens jeg har det. Sånn tenker jeg. Vi lever faen bare en gang. Hvorfor kan ikke folk få det inn i hodene sine. Dagens utblåsing. Jeg tenker at slike kommentarer kommer ikke om man ikke er langt forbi kanten... er mest sannsynlig ikke vanlig røyking det går i og heller ikke normal helgefyll i ny og ne.. Eller? Ja, enig i det å leve livet mens man har det. Men lev også for å ha det bra, ikke finn på tull som ødelegger flere dager for deg selv eller påvirker hverdagene negativt. Anonymkode: 29468...462 4
Gjest C.Tramell Skrevet 4. november 2017 #10 Skrevet 4. november 2017 Du må la være å klage da, så gir du dem ikke grønt lys for moralprekener.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #11 Skrevet 4. november 2017 Det var vanskelig å lese pga all banningen Anonymkode: 75710...cd0 1
FrodeF Skrevet 4. november 2017 #12 Skrevet 4. november 2017 Da synes jeg du skal be "vennene" dine om å slutte å bry seg med hva du gjør fordi du selv driter i om du lever en dag forbi 30.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #13 Skrevet 4. november 2017 16 minutes ago, AnonymBruker said: Tenk om ts. ikke føler at det er noen som er glad i ham. Da er det lett å gi faen. Anonymkode: 0c712...82d Om ingen bryr seg om han er det ok å dø tidlig Anonymkode: 01e4d...124
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #14 Skrevet 4. november 2017 Det er da ganske logisk at folk kommer med svar når du klager? Slutt å klag, så slutter folk å si noe.. Anonymkode: 1c324...7e4
OPIgirl Skrevet 4. november 2017 #15 Skrevet 4. november 2017 51 minutter siden, Axl Rose skrev: Du kommer til å dø tidlig hvis du ikke skjerper deg sa en jeg kjenner i dag når jeg sa jeg følte meg helt ferdig i dag og hadde litt vondt. Du drikker og røyker alt for mye og er alt for uforsiktig. Har det så jævlig mye å si? Jeg har vært bort i værre saker. Jeg lever livet mens jeg har det. Sånn tenker jeg. Vi lever faen bare en gang. Hvorfor kan ikke folk få det inn i hodene sine. Dagens utblåsing. Tror du har ett ubevisst dødsønske
Perle Skrevet 4. november 2017 #16 Skrevet 4. november 2017 (endret) At du selv driter i eget liv er jo helt greit. Vi driter i helsa di vi også. Men du har et barn, og det kan hende barnet bryr seg om å ha en levende forelder. PS: Om du slutter i å klage, så slipper du kommentarer. Endret 4. november 2017 av Perle 2
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #17 Skrevet 4. november 2017 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da ganske logisk at folk kommer med svar når du klager? Slutt å klag, så slutter folk å si noe.. Anonymkode: 1c324...7e4 Han klager ikke. Han har det ikke bra. Det er ikke det samme. Anonymkode: 0c712...82d
Salka Skrevet 4. november 2017 #18 Skrevet 4. november 2017 Vil bare sende deg en god klem jeg @Axl Rose Håper ting ordner seg for deg. 1
GauteS Skrevet 4. november 2017 #19 Skrevet 4. november 2017 Jeg er faktisk helt enig med trådstarter. Lev livet mens du kan det! Etter mine beregninger blir framtida et mareritt: borgerkriger, hungersnød, fattigdom, religiøst tyranni. For øyeblikket har vi det som plomma i egget, men det vil ikke vare. Hva har du da igjen for å ha levd som en asket i forsakelse, når sivilisasjonen faller sammen rundt deg? Après nous, le déluge! 1
Gjest Axl Rose Skrevet 4. november 2017 #20 Skrevet 4. november 2017 Kunne skjerpa meg men jeg skjønner ikke poenget med det. Lever her og nå og da blir det mye av det som får meg til å føle meg bra. En ting jeg aldri har gjort og aldri kommer til å gjøre er å kjøre i fylla så ekkel er jeg ikke at jeg vil andre vondt. Gir faen i meg selv men tenker på andre uskyldige. Kjørte aldri med bilen når jeg hadde den i fylla heller. Klager ikke men jeg svarte når han spurte hvordan jeg hadde det. Ikke så ok. Hdde ikke venta den reaksjonen. 22 minutter siden, Salka skrev: Vil bare sende deg en god klem jeg @Axl Rose Håper ting ordner seg for deg. Takk 14 minutter siden, GauteS skrev: Jeg er faktisk helt enig med trådstarter. Lev livet mens du kan det! Etter mine beregninger blir framtida et mareritt: borgerkriger, hungersnød, fattigdom, religiøst tyranni. For øyeblikket har vi det som plomma i egget, men det vil ikke vare. Hva har du da igjen for å ha levd som en asket i forsakelse, når sivilisasjonen faller sammen rundt deg? Après nous, le déluge! Sånn tenker jeg også. Framtiden ser mørk ut og blir et mareritt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå