Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er det noen flere her inne som har kjøpt hår hos luxushair og føler seg lurt eller er svært misfornøyd med handelen og deres kundeservice?

jeg kjøpte tapehår for mange tusener av kroner og mottar 2 ganger feil ved levering først. Får ingen beklagelse og opplever kundeservice som overlegne og småfrekke. Da jeg endelig etter en tid har mottatt riktig bestilling så står det kun tapehår på pakkene ( dette håret er på sluttsalg hos dere fordi det er ekstremt dårlig kvalitet og håret faller av etter et par vask) da jeg har bestilt hår tidligere har det stått på pakken hvilket type hår av kvalitet jeg har bestilt, det gjorde det ikke denne gangen! Så spør om de har sendt meg håret som er på sluttsalg. Får svar på mailen der det står skrevet at håret på sluttsalg er fra en helt annen leverandør og ser annerledes ut. I tillegg når jeg mottar håret mitt så ligger det en lapp ved der det står samme beskjeden som det står ang vårt som er på sluttsalg! Men de benekter og ha sendt meg hår av dårligere kvalitet som jeg må betale mye mer for! Jeg får satt i håret og etter kort tid begynner festene og falle ut! På 2 uker har 42 fester falt ut og limet sitter igjen i håret. Jeg hadde tom kjøpt en ekstra taperull og brukt denne på mange av festene da jeg ville være sikker. Håret floker seg og røyter mer enn aldri før. Og festene detter ut en etter en. Føler meg ranet og lurt for over 6000 kr og all responsen jeg får ifra de er at jeg må ta ut festene og sende dem disse slik at de evt kan få godkjent en reklamasjon. Det koster masse penger for meg og få tatt ut festene og evt satt i nye pga deres dårlige hår og kundeservice. Jeg sa at dette blir vanskelig nettopp pga det. Får da beskjed om og evt komme til deres butikk slik at de kan få 5-6 av festene og evt sjekke om det er reklamasjonsårsak. Dersom det er det så vil jeg få nytt hår og evt rabatt på håret. Er de helt bak mål!?! Skal de prøve mitt brukte hår på noen andre da eller?!?! Festene faller jo ut av håret mitt!! Verste kjøpet jeg har gjort noengang og føler meg skikkelig lurt. Dette kommer jeg til og ta videre for det her er virkelig surt og måtte oppleve noe sånt! Særlig når man har brukt så mye tid og penger .

Anonymkode: 477a5...3ec

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for at du deler! har vurdert å bestille hår derfra men kommer ikke til å gjøre det nå.... 
Har egentlig bare lest en toppblogger som anbefaler de, men hun får jo sikkert betalt for å anbefale de... 
Det skal da virkelig ikke være sånn at festene faller ut etter 2 uker!.... Ja, dette må du ta videre! 

Anonymkode: e4ea2...984

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...