Gå til innhold

Dere reisevante - koffertpriser?!?

Stinemor

Anbefalte innlegg

Jeg har fått tilbud om å kjøpe en Carlton koffert 86 liters til kr 650. Det er en sånn en i hardplast med hjul og den er ubrukt. Det må da vel være et røverkjøp, eller hva tror dere?!? Er det noen av dere som vet hva de koster i butikkene?!? Og en koffert på 86 liter må da vel sies og være en stor koffert?!?

Dere synes sikkert at dette er et kjempedumt spørsmål - but I have to ask!

Klem fra Stinemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut som et godt tilbud - vanligvis koster slike kofferter rundt en 1000-lapp. Regner med at du skal kjøpe den via forhandler? Pass på å få stempel på garantien - den er nemlig gyldig i 5 år............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel grei pris. Og ja, den er stor, så stor at du sannsynligvis knapt kan rikke den når den er full... Ville valgt en litt mindre, sjelden man trenger (eller orker) å bære med seg så mye på ferie. Tror min er 70 liter, kjøpte den for 395,- på SmartClub. Stor nok for meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er viktig når en kjøper koffert er

Tenk over hva det er du trenger, det er ganske irriterende å bruke mye penger på en koffert en ikke trenger, selv om den kan virke som et røverkjøp. Kanskje du skulle ringe en butikk som selger slike og spørre hva de koster i butikkene. Da får du iallefall vite hvor mye du eventuelt sparer...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...