Pipaluk Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Fått problemer med glidelåsen. Skoene er ca et halvt å gamle. Kan de fikses, går det på garanti eller er det bare å kjøpe nye?
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 2 minutter siden, Pipaluk skrev: Fått problemer med glidelåsen. Skoene er ca et halvt å gamle. Kan de fikses, går det på garanti eller er det bare å kjøpe nye? Dette kan du reklamere på, ja. Anonymkode: 0ff5c...94d 1
Pipaluk Skrevet 4. november 2017 Forfatter #3 Skrevet 4. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Dette kan du reklamere på, ja. Anonymkode: 0ff5c...94d Er det en vanlig garantisak eller kan jeg ha vært for hardhendt også? 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #4 Skrevet 4. november 2017 Akkurat nå, Pipaluk skrev: Er det en vanlig garantisak eller kan jeg ha vært for hardhendt også? Jeg mener at dette skal gå på garantien. Se også svar fra noen andre i den andre tråden din om dette. Anonymkode: 0ff5c...94d 1
Sola de Skrevet 4. november 2017 #5 Skrevet 4. november 2017 En skomaker kan sikkert skifte glidelåsen for deg. 2
Pipaluk Skrevet 4. november 2017 Forfatter #6 Skrevet 4. november 2017 3 timer siden, Sola de skrev: En skomaker kan sikkert skifte glidelåsen for deg. Disse støvlettene fikk jeg ganske billig. Kjøpte dem på opphørssalg. Må vurdere om det lønner seg med skomaker. Hvor lang garanti er det på støvletter?
Sola de Skrevet 5. november 2017 #7 Skrevet 5. november 2017 9 timer siden, Pipaluk skrev: Disse støvlettene fikk jeg ganske billig. Kjøpte dem på opphørssalg. Må vurdere om det lønner seg med skomaker. Hvor lang garanti er det på støvletter? Om du kjøpte dem på opphørssalg, så eksisterer vel ikke butikken lenger? Man ser jo på støvlettene at du har vært hardhendt, så tror i beste fall du ville få pengene du betalte tilbake, men blir vel vanskelig om butikken ikke i drift? 1
Pipaluk Skrevet 5. november 2017 Forfatter #8 Skrevet 5. november 2017 26 minutter siden, Sola de skrev: Om du kjøpte dem på opphørssalg, så eksisterer vel ikke butikken lenger? Man ser jo på støvlettene at du har vært hardhendt, så tror i beste fall du ville få pengene du betalte tilbake, men blir vel vanskelig om butikken ikke i drift? Butikken er fremdeles i drift. De har opphørssalg hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå