Gå til innhold

Bil med takboks i vaskemaskin?

philippa starck

Anbefalte innlegg

Noen som vet om jeg kan vaske bilen med takboksen på i vaskemaskin? Bilene våre ser helt herpet ut for tiden, så jeg tenkte å ta fatt på den omfattende jobben å vaske dem både utvendig og innvendig. Forresten - går det an å vaske bil i minusgrader...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lilletroll

Ville nok IKKE kjørt inn i en sånn maskin med takboks, nei....står "varsel" om det på utsiden som regel også......

Når det gjelder å vaske i minusgrader gjør jeg det, men unngår de aller kaldeste dagene.....vær obs på låser og lister som kan fryse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

jobber selv på bensinstasjon og kan svare deg.. det kan gå å ta bilen med takboks inn i vaskemaskinen ja bare si fra til personalet hvis du ikke gjør det kan det gå ganske galt.

det skal ikke så mange minusgradene til før jeg anbefaler deg å ikke vaske bilen, men må du så la det ikke være mer enn 3 minus og sett en teip over låsene slik at de ikke så lett tar inn vann, og dermed ikke fryser ved et senere tidspunkt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Tips.

Bor du i Oslo, ligger det et helt fantastisk vaskeri på Carl Berner i Trondhjemsveien 100 innkj inn i sidegaten etter statoilstasjonen der ved Taxiholdeplassen.

Kjør ned i garasjen, og der får du håndvask innvendig og utvendig for 150 kr. Anbefales. Det er vel sånn taxivask, men åpen for alle. Har vært der mange ganger selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips.

Bor du i Oslo, ligger det et helt fantastisk vaskeri på Carl Berner i Trondhjemsveien 100 innkj inn i sidegaten etter statoilstasjonen der ved Taxiholdeplassen.

Kjør ned i garasjen, og der får du håndvask innvendig og utvendig for 150 kr. Anbefales. Det er vel sånn taxivask, men åpen for alle. Har vært der mange ganger selv.

Bor ikke i Oslo - men når jeg hører slike ting som dette, skulle jeg jammen ønske jeg gjorde det....! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...