AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Tiåringen har mistet husnøkkelen sin, og vi skal flytte. Prøver desperat å finne den, men står fast litt. Har lett i forrige skolesekk, og i jakkene som brukes nå. Vesker og mine jakker. Roteskuffer er lett gjennom, og nøkkelskap (selvsagt). Kom GJERNE med tips til steder jeg ikke har tenkt over, er litt fortvilet nå, har ikke råd til ny lås osv. Anonymkode: e2a7c...f22
Morpheus Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 Jar du sett på kjøkkenbenken? Ved siden av den blå bollen ved kjøleskapet? Eller bak corn-flakes esken mot veggen? Hbis dere skal flytte. Så finner dere den nok når dere pakker ned. Med mindre han har glemt det igjen et sted utenfor huset.
cleangal Skrevet 4. november 2017 #3 Skrevet 4. november 2017 Når brukte han/hun nøkkelen sist? Sjekk alle bukselommer og jakkelommer, også jakker som ikke brukes nå. Spør på skolen om noen har funnet den og levert den på kontoret? Gymbag eller treningsbag? 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #4 Skrevet 4. november 2017 13 minutter siden, Morpheus skrev: Jar du sett på kjøkkenbenken? Ved siden av den blå bollen ved kjøleskapet? Eller bak corn-flakes esken mot veggen? Hbis dere skal flytte. Så finner dere den nok når dere pakker ned. Med mindre han har glemt det igjen et sted utenfor huset. 8 minutter siden, cleangal skrev: Når brukte han/hun nøkkelen sist? Sjekk alle bukselommer og jakkelommer, også jakker som ikke brukes nå. Spør på skolen om noen har funnet den og levert den på kontoret? Gymbag eller treningsbag? Takk for gode tips begge to! Litt av problemet (eller det jeg frykter) er at vi har ryddet og kastet mye de siste ukene, siden vi har visst vi skulle flytte. Er livredd for at den har ligget i en bag/sekk/jakke jeg har gitt til UFF, eller kastet i søpla. Men kjøkkenskapene skal jeg se gjennom, og nåværende gymbager. Aner ikke når nøkkelen har blitt brukt sist, men det er visst en stund siden, har ikke sagt noe da behovet ikke har vært der, og sikkert trodd at han skulle finne den igjen selv. Anonymkode: e2a7c...f22
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #5 Skrevet 4. november 2017 Dersom nøkkelen er forsvunnet og du har solgt boligen må du bytte lås... Anonymkode: cc175...de6
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #6 Skrevet 4. november 2017 30 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dersom nøkkelen er forsvunnet og du har solgt boligen må du bytte lås... Anonymkode: cc175...de6 Takk for svar på spørsmålet mitt Alltid nyttig med relevante svar Anonymkode: e2a7c...f22 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #7 Skrevet 4. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar på spørsmålet mitt Alltid nyttig med relevante svar Anonymkode: e2a7c...f22 Hør på Hittegodskontoret hos Politiet. Anonymkode: c4b73...34b 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #8 Skrevet 4. november 2017 Hadde han nøkkelen løs eller var den festet til noe, som en nøkkelring? Han kan spørre vennene sine om de har funnet en nøkkel hjemme. Anonymkode: c4b73...34b
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #9 Skrevet 4. november 2017 Hvis du og han tenker etter, vet dere ca når han låste seg ut eller inn av huset sist. Anonymkode: c4b73...34b 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #10 Skrevet 5. november 2017 I bilen. Hvis dere har en. Ting sklir ut av lomma og ned på siden av setet inntil døra. Anonymkode: 79db1...c1f
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #11 Skrevet 5. november 2017 Når jeg liten hadde jeg en plystregreie på nøkkelen. Den pep hvis noen plystret. Skjønner ikke hvorfor ingen lager slike lenger. Anonymkode: 76092...620
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #12 Skrevet 5. november 2017 Man burde hatt sporings-chip på slike viktige ting. Anonymkode: c4b73...34b
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #13 Skrevet 5. november 2017 Så lenge det er et par nøkler til huset når ny eier overtar. Så er det ikke noe problem at det mangler en. Anse den som tapt. Anonymkode: 67240...43a
Gjest Herr Heftig Skrevet 5. november 2017 #14 Skrevet 5. november 2017 (endret) Sist jeg mistet mine var de i en krøll i bukselumma som jeg hadde sjekket 5 ganger. Endret 5. november 2017 av Herr Heftig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå