Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #1 Skrevet 25. januar 2005 Skal Metallica komme med ny skive nå på vårparten? Eller har jeg drømt? Mener jeg leste det på Scream forumet. Håper den i tilfelle er bedre enn St. Anger skiva. Jeg hører på de gode gamle godlåtene nå og har det meget, meget bra! 8) Etter et nøyere søk på Scream forumet fant jeg dette innlegget: Ny Metallica plate! Så da stemte det altså :-)
Gjest Colubra Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Tøft! Glede seg :-) Håper bare den blir litt annerledes enn st. anger...
Gjest 1111 Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 Jeg er veldig glad i deres gamle låter og tviler egentlig på at de kan måle seg opp med fortiden. men, er bare å krysse fingrene
starie Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 Uff, jeg tviler i tilfelle på at det blir bra. St.Anger skuffet meg skikkelig!
LarsLarsere Skrevet 26. januar 2005 #5 Skrevet 26. januar 2005 Skal Metallica komme med ny skive nå på vårparten? Eller har jeg drømt? Mener jeg leste det på Scream forumet. Håper den i tilfelle er bedre enn St. Anger skiva. Jeg hører på de gode gamle godlåtene nå og har det meget, meget bra! 8) Etter et nøyere søk på Scream forumet fant jeg dette innlegget: Ny Metallica plate! Så da stemte det altså :-) Blir ei spennende skive. de har jo sagt at de har store mengder uferdig materiale liggende allerede. Jeg var veldig skuffa over st.anger, men håper de skal nærme seg fortia litt mer nå, selv om jeg ikke tror noe før jeg ser det. Er ei spennende tid og være Metallica fan i, selv om det var bedre før. nå står det jo ganske åpent, etter at de tok en så uventa rettning forrige gang. Metal up your ass!
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #6 Skrevet 26. januar 2005 Jeg tilber de eldre låtene. Det hadde virkelig vært en drøm som hadde gått i oppfyllelse hvis de hadde klart å få mekka sammen noe så bra igjen.
starie Skrevet 26. januar 2005 #7 Skrevet 26. januar 2005 Jeg tilber de eldre låtene. Det hadde virkelig vært en drøm som hadde gått i oppfyllelse hvis de hadde klart å få mekka sammen noe så bra igjen. Å ja!
Gjest Aurélie Skrevet 26. januar 2005 #8 Skrevet 26. januar 2005 Gledet meg villt i venteperioden før St.Anger, kjøpte plata umiddelbart da den kom ut, men den har vel kun blitt utsatt for 5 gjennomhøringer. For meg er den skiva ensbetydende med crap, crap & atter crap. Men jeg har ikke lyst til å gi opp håpet om gamle helter og nye bragder, så tror absolutt at de er kapable til å levere varene igjen. Trenger ikke være "gamle Metallica", men det må likefullt være BRA.
nyibyen Skrevet 26. januar 2005 #9 Skrevet 26. januar 2005 Move on, sier nå jeg! Metallica (og andre gamle helter, for den saks skyld) kan ikke bli som før igjen. Det er bare å innse det. Jeg lytter heller på de gamle skivene i ren nostalgi og unngår de nyere skivene. Selektiv lytting for et kresent publikum!
Donnie Darko Skrevet 26. januar 2005 #10 Skrevet 26. januar 2005 Skal Metallica komme med ny skive nå på vårparten? Eller har jeg drømt? Mener jeg leste det på Scream forumet. Håper den i tilfelle er bedre enn St. Anger skiva. Jeg hører på de gode gamle godlåtene nå og har det meget, meget bra! 8) Etter et nøyere søk på Scream forumet fant jeg dette innlegget: Ny Metallica plate! Så da stemte det altså :-) er du registrert på screamboardet?
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #11 Skrevet 26. januar 2005 er du registrert på screamboardet? Jepp!
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #13 Skrevet 26. januar 2005 Drage kaller jeg meg der. Lite aktiv dog. KG og Kultur-forumet får gjennomgå isteden
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #14 Skrevet 26. januar 2005 Move on, sier nå jeg! Metallica (og andre gamle helter, for den saks skyld) kan ikke bli som før igjen. Det er bare å innse det. Du har nok rett ja. Men jeg lever i håpet. Er forbasket at særdeles gode band mister gnisten. Både Rammstein sitt nye album og Metallica sitt nye album var skuffende. Triste saker! Håper bare Griffin og Hammerfall, som også er favorittbandene mine, holder den samme koken når deres nye album kommer nå til våren. (Liten avsporing kanskje dette )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå