Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøver en gang til her inne. Noen av de andre gangene hvor jeg har bedt om tilbakemelding, har det ikke kommet noenting fra de som har fått lesning. Så oppfordrer igjen de som vil ha lesning, om å dele sin opplevelse etterpå. Trenger ikke være mye eller avansert, kun noen ord om ikke annet, sånn at det blir en slags samtale. Det er så mye mer læreerikt og ikke minst hyggelig for meg og de andre som kun leser tråden å se samspillet.
På forhånd takk! <3 :-)

Anonymkode: e9037...f85

Videoannonse
Annonse
Gjest Husmusa70
Skrevet

Kan du se litt på jobben som jeg har for tiden? Det går litt opp og med med hvordan jeg får det til og jeg lurer på hvorfor. Noen ganger føler jeg at det er min livsoppgave, og noen ganger vil jeg gi opp pga dårlige/manglende tilbakemeldinger. Skal gi tilbakemelding :)

Skrevet
17 minutter siden, Husmusa70 skrev:

Kan du se litt på jobben som jeg har for tiden? Det går litt opp og med med hvordan jeg får det til og jeg lurer på hvorfor. Noen ganger føler jeg at det er min livsoppgave, og noen ganger vil jeg gi opp pga dårlige/manglende tilbakemeldinger. Skal gi tilbakemelding :)

Jeg får opp noe av det samme som du beskriver, at det er en jobb du brenner for, men at det også er utfordringer, og at du har bekymret deg mer enn vanlig den siste tiden. Slik jeg tolker kortene, så er denne jobben riktig for deg på dette tidspunktet, og motgangen som kommer er for at du skal vokse. Se på det som en mulighet til å lære noe nytt hver gang, se på hendelsene fra flere perspektiver for å finne ut hva som kan gjøres annerledes neste gang. Det kan være at du noen ganger må lytte mer til andres behov, mens andre ganger kan det være du selv som trenger mer selvtillit. Også å lære av det uten å ta det personlig, selv om noe ikke fungerte er det ikke sikkert det var noe du kunne gjort.

Samtidig peker kortene på at du alltid innerst inne vet hva som kjennes riktig for deg. De ber deg ta hensyn til dine egne følelser, hvis det blir slik at stresset overkjører gleden i lengden er det ikke bra. Vurder hvordan du bruker energien din, kan du møte utfordringene på andre måter? Hva gir mening for deg? Når er det jobben koster mer enn den gir?

Gjest making.a.mess
Skrevet

Jeg ønsker svar på økonomi, boligsituasjon og generelt om fremtid:-) kan gi tilbakemelding:-)

Skrevet

Jeg ønsker svar. Kjærlighet, ektemannen min og livet vårt :) 

Anonymkode: a7923...e9f

Skrevet
9 minutes ago, AnonymBruker said:

Jeg får opp noe av det samme som du beskriver, at det er en jobb du brenner for, men at det også er utfordringer, og at du har bekymret deg mer enn vanlig den siste tiden.
Ja det stemmer at jeg har bekymret meg mer enn vanlig den siste tiden. Det går mest på egne evner.

Slik jeg tolker kortene, så er denne jobben riktig for deg på dette tidspunktet, og motgangen som kommer er for at du skal vokse. Se på det som en mulighet til å lære noe nytt hver gang, se på hendelsene fra flere perspektiver for å finne ut hva som kan gjøres annerledes neste gang. Det kan være at du noen ganger må lytte mer til andres behov, mens andre ganger kan det være du selv som trenger mer selvtillit. Også å lære av det uten å ta det personlig, selv om noe ikke fungerte er det ikke sikkert det var noe du kunne gjort.
Gode råd, takk. Jeg har en tendens til å ta det personlig. Jeg føler også at det er riktig for meg, og at jeg må gjennom noen utfordringer som hadde vært ganske like uansett hvaslags jobb jeg hadde hatt. Med mindre det var å pakke sardiner eller noe annet som var meningsløst for meg.

Samtidig peker kortene på at du alltid innerst inne vet hva som kjennes riktig for deg. De ber deg ta hensyn til dine egne følelser, hvis det blir slik at stresset overkjører gleden i lengden er det ikke bra. Vurder hvordan du bruker energien din, kan du møte utfordringene på andre måter? Hva gir mening for deg? Når er det jobben koster mer enn den gir?
Det er sant at jeg alltid vet hva som er riktig for meg, jeg har bare vanskelig for å stole på det.

Hva sier kortene om profitt og denne jobben? Tar jeg riktig betalt? Og er jeg flink nok?

Anonymkode: 54bd5...413

Skrevet

Jeg ønsker å vite om jeg venter en gutt eller jente!? 

Anonymkode: b9fed...6e3

Skrevet
15 minutter siden, Mrs.Purdey skrev:

Jeg ønsker svar på økonomi, boligsituasjon og generelt om fremtid:-) kan gi tilbakemelding:-)

Jeg ser at det har vært mye tankekjør rundt økonomi, det er ikke problemfritt, men den gode nyheten er at mye av dette er unødvendig bekymring og angst. Tankene har tatt overhånd og drar deg inn i worst-case-scenario. Mye er gjort ved å innse dette og skifte perspektiv, du har tilgang på det du trenger. Den vanskelige økonomiske situasjonen, hva enn det er vil ta slutt. Det krever innsats, at du gjør det du har mulighet til å gjøre, så lenge du gjør din del vil resten falle på plass. her er det snakk om å holde alle muligheter åpne, og ikke falle inn i angst som lammer deg.

Rundt bolig ser jeg en ny begynnelse. Det er et valg som må tas, en grundig indre vurdering, ikke noe impuls. Noe som må reflekteres rundt, likevel en fornyelse av boligsituasjon.

Generelle råd. Lytt mer til hjertet ditt. Finn optimisme og utvid perspektivet ditt. Når du forestiller deg fremtiden, la det være like sannsynlig at det er gode ting som skjer. Forvent at ting naturlig kan gå bra!

Skrevet

Ønsker info om helsesituasjon fremover 

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ønsker svar. Kjærlighet, ektemannen min og livet vårt :) 

Anonymkode: a7923...e9f

For meg virker det som at det har vært tunge perioder i ekteskapet og det er derfor du nå er i en indre viurderingsfase over hva du skal gjøre. Kortenes råd er å være modig og ærlig. Hva trenger jeg, hva kan jeg gi, kommunisere dette. Det er viktig å finne tilbake til gleden, ting dere gjorde sammen da dere først traff hverandre, eller noe som gir tilsvarende opplevelse, skape rom for felles positive følelser. Samtidig må det være rom for begges selvstendighet, co-dependency funker ikke i lengden.

Det er viktig at dere er to om det, partnerskap er alltid aktivt samarbeid. Felles gi og ta, felles vokseprosess.

Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, så lenge du er villig til å vokse og lære er du god nok! Vær tålmodig med deg selv, begynn med friskt sinn hver gang, se på alle hindringer som noe å finne ut av å lære om. Når man manifesterer noe nytt må man være klar i tankene og holde målet frem for seg selv hver dag. Så lenge du er ekte, og gir noe du står for og tror på, og har erfart, så vil du alltid være god nok. Det kan være det er ting i fremgangsmåten/businessmodellen du kan endre på, uansett kan du få det til å funke så lenge du gjør ditt indre arbeid og stiller opp.

Når det gjelder pris så er dette et valg du må ta selv. Du vet innerst inne hva som kjennes rett nå. Jeg vil likevel gi deg noen hint utenom kortene. Hvis det kjennes feil å ta mer enn du gjør i dag, gjør skyggearbeid på hvorfor, og jobb med den følelsen. Jo mer ekte du er i det du tilbyr, jo lettere er det å føle seg trygg. Og husk, du må tro på deg selv uanhengig av andre (jeg vet, ikke alltid lett). Hvis du ikke vet 100 prosent at det er bra, hvordan skal andre tro deg? Og husk, alt er ikke rett for alle... her kommer dette med å ikke ta ting personlig tilbake. For at de kundene som passer for deg skal finne deg, må du være synlig og ekte. Og andre som ikke passer, vil trekke seg vekk jo mer ekte du tør være... Det er ofte når vi prøver å gjøre for mange til lags, at ingen blir fornøyd. Dersom dette er en en-til-en tjeneset, husk at det i seg selv er veldig verdifullt! Folk betaler for alenetid hvor alt fokus er på dem, da kan man prise seg godt uansett hva det gjelder. Dersom det er kurs for 30 stk blir det noe annet.

Føler meg også guidet til å dele denne videoen med deg:

Lykke til :-)

Skrevet

Lnsker å vite hvorfor jeg føler dette for han. Om vi har noe i luften oss imellom. Og om jeg vil bli bedre kjent med ham. :) 

Anonymkode: bd49a...ec6

Gjest making.a.mess
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ser at det har vært mye tankekjør rundt økonomi, det er ikke problemfritt, men den gode nyheten er at mye av dette er unødvendig bekymring og angst. Tankene har tatt overhånd og drar deg inn i worst-case-scenario. Mye er gjort ved å innse dette og skifte perspektiv, du har tilgang på det du trenger. Den vanskelige økonomiske situasjonen, hva enn det er vil ta slutt. Det krever innsats, at du gjør det du har mulighet til å gjøre, så lenge du gjør din del vil resten falle på plass. her er det snakk om å holde alle muligheter åpne, og ikke falle inn i angst som lammer deg.

Rundt bolig ser jeg en ny begynnelse. Det er et valg som må tas, en grundig indre vurdering, ikke noe impuls. Noe som må reflekteres rundt, likevel en fornyelse av boligsituasjon.

Generelle råd. Lytt mer til hjertet ditt. Finn optimisme og utvid perspektivet ditt. Når du forestiller deg fremtiden, la det være like sannsynlig at det er gode ting som skjer. Forvent at ting naturlig kan gå bra!

Det stemmer bra. Jeg tenker mye på worst case senarioer, og vet med meg selv at virkeligheten er mye bedre enn hva jeg tror. Per nå så går ting bra, men jeg bekymrer meg for fremtiden. På boligfronten så er det ingen avgjørelse som skal tas av meg som jeg må tenke grundig på. Det er en avgjørelse som the man upstairs er herre over, men det vil skje endring. Jeg vet bare ikke når. Du får frem at jeg engster meg for mye over ting og det er riktig. 

Skrevet
6 hours ago, AnonymBruker said:

Ja, så lenge du er villig til å vokse og lære er du god nok! Vær tålmodig med deg selv, begynn med friskt sinn hver gang, se på alle hindringer som noe å finne ut av å lære om. Når man manifesterer noe nytt må man være klar i tankene og holde målet frem for seg selv hver dag. Så lenge du er ekte, og gir noe du står for og tror på, og har erfart, så vil du alltid være god nok. Det kan være det er ting i fremgangsmåten/businessmodellen du kan endre på, uansett kan du få det til å funke så lenge du gjør ditt indre arbeid og stiller opp.

Når det gjelder pris så er dette et valg du må ta selv. Du vet innerst inne hva som kjennes rett nå. Jeg vil likevel gi deg noen hint utenom kortene. Hvis det kjennes feil å ta mer enn du gjør i dag, gjør skyggearbeid på hvorfor, og jobb med den følelsen. Jo mer ekte du er i det du tilbyr, jo lettere er det å føle seg trygg. Og husk, du må tro på deg selv uanhengig av andre (jeg vet, ikke alltid lett). Hvis du ikke vet 100 prosent at det er bra, hvordan skal andre tro deg? Og husk, alt er ikke rett for alle... her kommer dette med å ikke ta ting personlig tilbake. For at de kundene som passer for deg skal finne deg, må du være synlig og ekte. Og andre som ikke passer, vil trekke seg vekk jo mer ekte du tør være... Det er ofte når vi prøver å gjøre for mange til lags, at ingen blir fornøyd. Dersom dette er en en-til-en tjeneset, husk at det i seg selv er veldig verdifullt! Folk betaler for alenetid hvor alt fokus er på dem, da kan man prise seg godt uansett hva det gjelder. Dersom det er kurs for 30 stk blir det noe annet.

Føler meg også guidet til å dele denne videoen med deg:

Lykke til :-)

Takk :) Har ikke sett videoen enda, men skal se den, ser ut som den passer veldig til meg. Det du skriver passer også veldig, det er akkurat sånn det er. Det jeg har uthevet er spesielt interessant, og noe jeg må tenke mer over. Egentlig vet jeg at det er sånn, men har ikke fått artikulert det for meg selv. Det er selvfølgelig slik at dess mer jeg kommer ut som den jeg er, dess mer vil de riktige finne meg. Det er litt skummelt å komme ut også. Jeg jobber èn til èn ja, og det som har skjedd etpar ganger er at jeg har blitt anbefalt til mange, og så virker det som det er folk som bare skal "prøve det" som kommer til meg, og så føler jeg at kvaliteten på det jeg tilbyr går ned. Enten det eller de fikk ikke det de forventet. 

Kommer til å lese det du skriver flere ganger, det var nyttig for meg. Takk igjen :smilyblomst:

Skrevet

Hva kommer til å skje på mandag? Er i en litt vanskelig situasjon😔

Anonymkode: fa706...5e7

Skrevet

Kommer jeg til å få oppleve det vidunderlige å få bære frem flere barn? 

Anonymkode: 7b0e2...0a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...