Gå til innhold

Hvorfor får de som skriver rosenrøde bøker om muslimer i Norge får så mye mediedekning?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Innlegg fra innvandrer fra Iran.

http://lilybandehy.blogg.no/1509622689_nr_avsender_er_viktigere_enn_budskapet.html

Og nå Boka til Bushra Ishaq. Mange har skrevet bøker i årevis, om innvandring, integrering, islam og mye annet. Men boken til Mohammad Usman Rana og Bushra Ishaq  ble anmeldt i alle aviser til og med A-magasinet bruker 14 sider på den. Gir denne boka noe nytt til oss? 1000 muslimer deltar i en undersøkelse. Er de representaitivt for alle muslimer? Hvordan ble spørsmålene stilt? Hvilken spørsmål og til hvem?

I den nøytrale undersøkelsen vil også forskeren komme med de spørsmålene som bekrefter forskerens hypotese. Og i denne undersøkelsen som Bushra har gjort, er hun ikke helt nøytral fordi hun alltid har oversett de negative sidene ved  islam. Hun og andre islamister påstå altid at islam og demokrati har ingen motsettinger. 

eg holdt et kurs for flyktninger. Alle deltakerne i kurset var for demokrati og likestilling. Jeg spurte en afghansk advokat: - Du er for likestilling og demokrati? 

«Ja, absolutt», svarte han.  

- Men kan din datter være ute om natten med en mann?

«Nei. Jeg ville drept min datter for det.»  

- Men du bor i Norge sa jeg . Her er det demokrati og likestilling. 

«Min familie bor i Afghanistan og andre afghanere bor i Norge. De kommer til å vite. Min familie mister æren. De kan ikke gå ut av døra. Folk ler av dem», svarte han.

Hvor mange av den samme typen har svart på Bushras undersøkelse?

Anonymkode: ddc93...946

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsettelse:

Hvis spørsmålene hadde vært : hva synes du om homofili? Og kan vi ha homofile imamer? Bigami, arv, kvinnelige imamer. Positiviteten til dette hadde vært mye mindre en  de 97 prosentene som er for demokratiet. Denne boka er ikke mer verdt en «Norsk islam». Den gir ikke mer integrering eller mindre terror. De hinder ikke polariseringen i samfunnet heller. Så hvorfor får denne boka får så mye medieoppmerksomhet? Fordi en muslimsk kvinne har skrevet  den med rosa penn.

Hvis 97 prosent av muslimer er for demokratiet,  hvorfor har vi æresvold og æresdrap? Hvorfor vi har de skamløsjentene som står frem med en hellig kamp mot sosial kontroll?  Hvorfor vi har ikke kvinnelig imam og hvorfor kvinner og menn kan ikke stå ved siden av hverandre og be i moskeen.? Hvorfor kvinner må dekke seg: hvorfor i koranskoler og Eid feiringer sitter kvinner og menn adskilt.

Hvis 97 prosent av muslimer er for demokrati og likestilling hvorfor bruker vi så mye penger og resurser på integrering? Kan vi ikke avslutte hele integreringssaken, og bruke de pengene på eldreomsorg? Vi kan sove godt på silkeputa som vi har sovet på de siste 20 årene. Nå vi har et bevis også.

Boka konklusjoner er ikke basert på sannhet, og er ingen riktig beskrivelse  av fleste muslimer i Norge eller Europa. Det er ikke boken, men det som er viktig er at Bushra har skrevet den. De islamelskerne, de som skal late som alt fungere som det skal, har ventet på at noen muslimer skulle skrive noe positivt om islam. Derfor setter de henne på pidestall. 

Skrevet

Integrering er for seint nå. Balkaniseringen er allerede komt for langt. Nå vil trolig de som er flinkest til å få avkom ekspandere ut sine områder på sikt. Norge og Verden for øvrig vil være veldig annerledes om ikke så veldig lenge. 

Anonymkode: 0d583...cf2

Skrevet

JA,ikke sant.Dem skriver side opp og side ned..Og når JEG(og Lily)som er med her : https://www.exmuslimsofnorway.com

JA,når JEG skriver om slikt :https://www.vg.no/nyheter/innenriks/vil-ha-norge-som-islamsk-stat/a/4749071/

Skriver(dvs.prøver) å skrive om slikt i media b.la. her på KG da kommer vi ikke til.Politisk 'islam' som ikke har noe med selve religionen islam å gjøre,er jo også 'representert' i norge(moskeer i oslo)..Det vil vi til livs,men blir vi hørt.NEI!!!Vi blir sensurert,om vi da idet hele tatt kommer til...FYSSJJ!!!

Den undersøkelsen som blei gjort av ishaq med under 1000 deltagere er NEPPE representativ,men heller blitt 'pyntet' på for å gi et godt intrykk...

Vi i exmuslimsnorge er ikke bare exmuslimer men også ateister,agnostikere,humanister,deister,sekulære muslimer,etniske nordmenn(som aldri har vært muslimer) og mm.

TAKK for at du leste dette...

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

. Hvorfor får de som skriver rosenrøde bøker om muslimer i Norge får så mye mediedekning?

Det er vel en sterk ønsketenkning fra media og øvrige elite at alle skal bli venner og minst mulig konflikter mellom grupper.  Men balkanisering er allerede i gang. Det ser man i hele Europa inklusivt i Norge. Da spesielt i Oslo. Folk fra samme verdensdel finner hverandre i nabolag og bydel. Og danner områder. Og er fiendtlig innstilt mot de som blir oppfattet som fiende. Det ser man i hele Europa. No-go zonene blir bare flere og større. 

Anonymkode: 818e1...791

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Integrering er for seint nå. Balkaniseringen er allerede komt for langt. Nå vil trolig de som er flinkest til å få avkom ekspandere ut sine områder på sikt. Norge og Verden for øvrig vil være veldig annerledes om ikke så veldig lenge. 

Anonymkode: 0d583...cf2

Arabere og afrikanere er i en veldig god posisjon med tanke på fremtiden. De kommer til å bli viktige stemmegrupper i Norge og Europa. 

Anonymkode: 818e1...791

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...