Gå til innhold

Hvilken type kjole kler best en frodig dame?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg er overvektig (str 46/L) og trekker litt mye over midje og bryst. Etter røykeslutt så har jeg nok lagt på meg enda mer... 😔

Synes det kan være vanskelig å finne den rette kjolen til festlige sammenkomster. Som f.eks julebord som jeg snart skal på. Må være en kjole som jeg kan føle meg pen og feminin ut i, og ikke et telt uten fasong som føles mer som en bestemor kjole. Sett litt på nettsider og det er mye fine kjoler, men kler de meg... 

Er ikke så flink med shopping av klær... Noe tips om hvilken type kjole jeg bør se etter eller hva jeg bør styre unna? 

Anonymkode: 624dc...fea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det ja. V hals kler meg best har jeg hørt før. Har sett litt på den type kjole. Er fine 😊👍

Skrevet

Jeg er en str 44, og har denne. En veldig flatterende og behagelig kjole.

• Liker 1
Skrevet

Har nettopp bestil disse to kjolene! 😊 Synes de var fine. Håper jeg kler dem. 

C137A457-AEA8-4B6A-A30D-D321D4EE8EF3.jpeg

43B5B247-553F-451D-84F7-8F9BFE9514B0.jpeg

• 2 uker senere...
Skrevet

Hva du kler kommer mer ann på fasong enn størrelse.  Igigi og kiyonna har mange fine kjøler som kan trylle. 

Anonymkode: 7ef5f...470

Skrevet

jeg bruker disse to fasongene i str 46, og det er det mest kledelige for meg.

http://www.peopletree.co.uk/women/dresses/irene-wrap-dress-black

http://www.peopletree.co.uk/women/dresses/bianca-apple-dress

Men det kommer an på kroppen din da - er du eple, pære eller timeglass? Jeg er en blanding av pære og timeglass, men hva som kler en med eplefasong vet jeg ikke. Men generelt synes jeg alltid at en figurnær (men ikke trang!!) kjole er mer kledelig enn en vldig vid modell når man er stor.

Anonymkode: f390b...940

• Liker 1
Skrevet

Noe som markerer midjen syns jeg er det som ser best ut på litt større damer. Om det er med søm, draperinger eller noe annet, å skape illusjon av midje gir med en gang en flott fasong :) 

Anonymkode: 31aee...0bd

• Liker 2
Skrevet

Du kan finne tilfredsstillende kjole fra nettbutikk

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...