AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 For et halvt år siden avsluttet vi å date hverandre. Vi hadde helt fantastisk kjemi, han var mer på meg mens jeg holdt litt tilbake. Han var hele tiden klar over at han var ute etter noe seriøst. Men plutselig en dag, møttes vi og han sier at han har tenkt at han ikke er klar for et forhold likevel. Og at han ikke vil kaste birt tiden min. Jeg tok det på en voksen måte, og gikk ut av det med hodet hevet. Fikk høre kort tid etterpå at han hadde fått litt kontakt med exen sin igjen så da tenkte jeg at det nok var det som var grunnen til at han la meg bort. Men så har han drevet å kontakte meg fast 1 gang i mnd etter det! Der han skriver og spør om helt forskjellige ting. Sender meg bilder og spiller på humoren vi hadde sammen. I tillegg at han liker alt av bilder jeg legger ut. Men føler ikka at Han flørter akkurat heller. Hvorfor gjør han det, når han ikke ville ha meg? Er han bare oppmerksomhetssyk og vil dekke egoet sitt? Det er ikke på natta/fylla han tar kontakt. Blir frustrert, for klarer ikke å glemme han når han holder på sånn. Liker han enda veldig godt.. Anonymkode: bcce8...d11
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 Umulig for noen andre enn han å vite. Kanskje han ikke vil miste sjansen med deg helt. Ønsker du fortsatt kontakt med han? Du sier at du fortsatt liker han veldig godt, men når han ikke ønsket noe med deg, vil du fortsatt ha kontakt? Vil det ikke være lettere for deg å komme deg videre om dere ikke har kontakt? Du kan jo selvsagt spørre han hva det er han vil med deg, eller du kan si at du ikke ønsker noe vennskap med han. Anonymkode: 7168a...5e4
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #3 Skrevet 5. november 2017 Jepp spot on, han vil booste egoet sitt og vanne gresset hos deg så han tror han kan ha deg som backup en eller annen gang når han har blitt avvist av masse andre jenter og kommer krypende tilbake til deg og sier "ok nå er jeg klar" og forventer/håper på at du skal hoppe når han sier hopp og være der for han. Bare fas ut kontakten helt, jeg ville ignorert han . Anonymkode: 8653c...655 3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 Han leker. Anonymkode: 7ee43...645 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå