Gå til innhold

Falske øyevipper. Hvordan er det mulig??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er greia egentlig?? Det ser jo helt Dragquin ut? Griseharry og stygt som fy. Noen har så tunge og lange vipper at de ser ut som om de slit med å holde øya oppe. Uhygienisk er det ogdå og så mange godt voksne kjerringer som har kastet seg på trenden! 🙄

• Liker 17
Skrevet

Pass deg, ellerså slår jeg til deg med de falske øyevippene mine. De er tunge, så det gjør nok vondt som fy!

Også blunker jeg skikkelig fort etterpå, slik at jeg flyr av gårde.

• Liker 18
Skrevet

dragquin:fnise:

Anonymkode: 9fb35...d55

• Liker 29
Skrevet
4 minutter siden, Sphynx skrev:

Pass deg, ellerså slår jeg til deg med de falske øyevippene mine. De er tunge, så det gjør nok vondt som fy!

Også blunker jeg skikkelig fort etterpå, slik at jeg flyr av gårde.

Vil nødig komme borti de vippene der altså 😂 Men, helt alvorlig - det har jo blitt kjempemange som har det. Og igjen gjerne godt voksne damer. Jeg har flere bekjente som har det og det ser ikke bra ut. Pene damer som egentlig ser bra ut. 

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Høllendingen skrev:

Vil nødig komme borti de vippene der altså 😂 Men, helt alvorlig - det har jo blitt kjempemange som har det. Og igjen gjerne godt voksne damer. Jeg har flere bekjente som har det og det ser ikke bra ut. Pene damer som egentlig ser bra ut. 

Da er vel du heldig og har fine lange vipper med bare litt mascara da :)

• Liker 3
Skrevet

Noen kler det, andre ikke. Kommer også an på settingen.

Men hvordan mener du at det er uhygienisk? Det er da ikke noe verre enn mascara som blir brukt om igjen og om igjen. 

Anonymkode: 73f24...00e

• Liker 5
Skrevet

Jeg syns det er greit på scenen for effekten, av større øyne. Men til hverdags ser det unaturlig, skittent å rart ut. Jeg vil ikke ha det. Jeg har naturlig lange vipper, som blir ekstra fine med litt mascara. 😉

Anonymkode: c9262...5f9

• Liker 1
Skrevet
18 minutter siden, Høllendingen skrev:

Hva er greia egentlig?? Det ser jo helt Dragquin ut? Griseharry og stygt som fy. Noen har så tunge og lange vipper at de ser ut som om de slit med å holde øya oppe. Uhygienisk er det ogdå og så mange godt voksne kjerringer som har kastet seg på trenden! 🙄

Åh, nå fikk jeg skikkelig lyst på falske øyevipper! Litt ekstra lange, og blunke til deg! Hva med å la folk gjøre som de vil? Dessuten skrives det drag queen. 

• Liker 9
Skrevet

Det ser litt møkkete ut I dagslys ha.  Kan forstå de som står på scenen og trenger en ekstra effekt som nevnt over her. Samme er det med falske negler. Man ser jo at det er fake også. Skjønner bare ikke at folk synes det er fint med noe som lyser fake lang vei. 

• Liker 4
Skrevet
51 minutter siden, Høllendingen skrev:

Det ser litt møkkete ut I dagslys ha.  Kan forstå de som står på scenen og trenger en ekstra effekt som nevnt over her. Samme er det med falske negler. Man ser jo at det er fake også. Skjønner bare ikke at folk synes det er fint med noe som lyser fake lang vei. 

Noen liker det naturlig, andre ikke. Jeg synes det er dødspent med lange øyevipper og lange skarpe negler. Driter i om det er falsk så lenge det ser bra ut.

• Liker 4
Skrevet

Synes det er fint jeg.

Anonymkode: 7370c...4b9

• Liker 2
Skrevet

For å være ærlig kunne jeg ikke brydd meg mindre. Driter i hva andre putter på seg!

Synes ikke det er fint og bruker det ikke selv, men om andre vil bruke det - værsågod, jeg har ingenting imot det! Er ikke mine øyne de skal på uansett. 

:) 

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns at folk skal få lov til å gå med det, dersom de ønsker det. Men jeg syns også at jeg er i min fulle rett til å ha mine tanker om hvor harry og stygt det er.

Anonymkode: 65bd5...2fc

• Liker 9
Annonse
Skrevet

Det jeg lurer på hvordan er mulig er hvordan folk får de til å sitte jevnt på?! 
For jeg klarer det ikke :(

Anonymkode: 1be3a...fb3

Skrevet

Det finnes ulike stiler av falske vipper da. Demi Whispies fra Ardell ser ganske naturlig ut og som jeg synes er greit å bruke til hverdags hvis man orker å ta på falske vipper hver dag. Men det finnes også mange mer dramatiske stiler, jeg regner med at det er de ut sikter til. Er enig i at slike stiler ser noe oversminket ut til å bruke hver dag, og er vel beregnet til festbruk men er hver sin smak. 

Vippeextensions derimot, syns jeg ser veldig rart og unaturlig ut og er et kapittel for seg selv.

Skrevet
På 5.11.2017 den 3.33, AnonymBruker skrev:

Det jeg lurer på hvordan er mulig er hvordan folk får de til å sitte jevnt på?! 
For jeg klarer det ikke :(

Anonymkode: 1be3a...fb3

Ikke jeg heller.

Blir vippe extensions :) Kommer an på hva man tar, men det som heter volumvipper ser ganske naturlige ut. Venninna mi som bare har naturlig lange og fylldige vipper ser akkurat ut som mine extensions. Folk skjønner ikke at jeg har falske. Og når det er sakt så skulle jeg gjerne hatt de mer ekstreme.

Skrevet

Synd at ikke jenter, kvinner, damer forstår hvor fine de er helt naturlige. Blir de virkelig hjernevasket ved fødselen og må være en annen utgave av seg selv hele livet "for det er mye finere" enn det de ble født med? De har en lang og trist vei å gå. 

Anonymkode: 41a85...a30

• Liker 7
Skrevet (endret)
26 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Synd at ikke jenter, kvinner, damer forstår hvor fine de er helt naturlige. Blir de virkelig hjernevasket ved fødselen og må være en annen utgave av seg selv hele livet "for det er mye finere" enn det de ble født med? De har en lang og trist vei å gå. 

Anonymkode: 41a85...a30

Ja, det er jo ikke noe nytt at damer føler de må leve opp til en standard.

Edit: For ikke å snakke om at de fleste som sier 'liker kvinner naturlig' spør om du er trøtt når du ikke har sminket deg ;)

Endret av Sphynx
Edit:
  • Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...