Gå til innhold

Luksus

Gjest Soon Mrs S

Anbefalte innlegg

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Lurer på en ting :klø:

Av de av dere som skal ha ansiktspleie, vokse hår legger og bikinilinjen, nappebryn, fikse neglene og kanskje til og med ta en hel kroppspleie; når gjør dere det? uka før eller noen dager før dagen.... :roll:

Jeg har nemlig tenkt på å gjøre noe av dette men er litt usikker på når, innspill mottas med takk :blomst_opp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hår vokser jo ganske kjapt ut igjen, så hadde jeg vært deg ville jeg ha ventet til så nært bryllupet som mulig.

Skrevet

Ansiktspleie ville jeg nok tatt rundt en uke til 5 dager før, det lokker jo ofte fram urenheter.

Voksing av legger kanskje 3 dager, ihvertfall ikke rett før da du ofte får nuppete rød hud.

Ellers ville jeg kanskje hørt med hudpleiesalongen hva de anbefaler, de vet sikkert best.

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Tenkte å gjøre det, og har for så vidt gjort det også men fikk en sånn skikkelig dårlig service at jeg bare gikk ut.

Følte litt sånn Pretty Women tendens der, greit at jeg kom rett fra jobb og ikke så så veldig "pen" ut både på håret og i tøyet men.... ja ja

Får prøve hos noen andre jeg

Tenkte det var litt godt med innspill fra dere her i forrumet, mine eneste bryllups-venner :kghjerte:

Skrevet

Ja, er sikkert noen her inne som har mer peil en meg. Vet at der jeg lurer på å bli sminket i Danmark tilbyr de en pakke med luksus en uke før dagen... tro kanskje det kan være det ideele, med mindre du har hår som vokser veldig fort...

Hvis du vokser til vanlig vet du jo det best selv.

Skrevet

Kanskje du bør stille spørsmålet inne på Velvære, klær og kosmetikk-forumet?

Sikkert mange flere som kan hjelpe deg der :)

Gjest Soon Mrs S
Skrevet

Jepp... her vokser det som gress :hoho:

Var mye flinkere til slikt egenpleie før men det har blitt litt sløvt idet siste. Var ikke slikt da vi var nyforelsket, nå gjør det liksom ikke noe om det er rene urskogen på leggene :hoho:

Tror også det er lurt uken før, med tanke på rødhet og urenheter som skal ut etter dyp rens. Kan jo kanskje reagere negativt også på det jeg skal gjøre

Takk for innspill

:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...