AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Vet noen hvordan man best fjerner flekker fra en bluse i lyocell? Kan biotex funke? Tror det er en inntørket kaffeflekk og den ble ikke borte på 30-graders vask ... Anonymkode: 6d1cb...df3
Doe Deer Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 Jeg har brukt Vanish med stort hell på flere lyocell-skjorter. Ellers har jeg faktisk også erfart at lyocell kan være selvrensende! Klarte å søle blåbær på en helt ny, hvit skjorte i det tekstilet, og flekken syntes fremdeles etter to runder med vanish og 30 graders håndvaskprogram, men da det hadde gått noen dager hadde den forsvunnet av seg selv.
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #3 Skrevet 4. november 2017 http://www.rosenvold.no/html/Tekstilfiberguide.htm 40 grader står det her. Hva står på vaskeanvisningen på plagget? Tørker du et flekkete, vått tøy før du vasker på nytt, setter flekken seg enda mer fast. Anonymkode: 34a1a...148
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #4 Skrevet 5. november 2017 18 timer siden, AnonymBruker skrev: http://www.rosenvold.no/html/Tekstilfiberguide.htm 40 grader står det her. Hva står på vaskeanvisningen på plagget? Tørker du et flekkete, vått tøy før du vasker på nytt, setter flekken seg enda mer fast. Anonymkode: 34a1a...148 Det står 30 grader på vaskelappen. Har ikke latt den tørke, la den i en bøtte med zalovann. Får prøve å kjøpe Vanish i morgen. Takk til begge for svar Anonymkode: 6d1cb...df3
AnonymBruker Skrevet 5. november 2017 #5 Skrevet 5. november 2017 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Det står 30 grader på vaskelappen. Har ikke latt den tørke, la den i en bøtte med zalovann. Får prøve å kjøpe Vanish i morgen. Takk til begge for svar Anonymkode: 6d1cb...df3 Jeg er skeptisk til å bruke Vanish på denne typen materiale. Anonymkode: 34a1a...148
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå