Gå til innhold

føler meg forferdelig ovenfor han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Har datet en fyr 8 ganger nå. Han er utrolig snill, intelligent, kjekk og har alt på stell. Men, det er noen ting som gjør at jeg blir usikker. Han har en annen humor enn meg og jeg føler noen ganger jeg må presse frem latteren når han drar en spøk, han har noen rare fakter og uttrykk, og noen ganger når vi er ute kan jeg bli flau over disse faktene. Han er også ganske usikker føler jeg og virker litt lite trygg (dette kan være fordi han er usikker på meg og). 

Han er tydeligvis interessert i meg og foreslår turer vi kan gjøre sammen, vil jeg skal møte vennene hans osv. Jeg føler meg helt grusom som ikke blir kjempe glad og sier JA TAKK. Det er så urettferdig ovenfor han og jeg må bestemme meg snart.

Føler jeg må satse på han fordi han er så bra, men samtidig føler jeg at dette ikke er riktig grunnlag. Innspill?

Anonymkode: 9b861...2d6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner problemstillingen - vært der selv. Jeg fant vel ut tilslutt at det ikke var noe vits å fortsette i og med at jeg ikke hadde de "riktige" følelsene. Ville nok avsluttet dette var jeg deg. Hadde det vært riktig så hadde du ikke følt det slik. Lykke til! :) 

• Liker 5
Skrevet
1 minute ago, godtogblandet said:

Jeg skjønner problemstillingen - vært der selv. Jeg fant vel ut tilslutt at det ikke var noe vits å fortsette i og med at jeg ikke hadde de "riktige" følelsene. Ville nok avsluttet dette var jeg deg. Hadde det vært riktig så hadde du ikke følt det slik. Lykke til! :) 

Tusen takk! Kan jeg spørre om du angret senere?

Skrevet

Om de rette følelsene ikke er der og du allerede nå ønsker deg vekk fra han, så er han ikke et fornuftig valg for deg. Uansett hvor fornuftig du ser på han som person, så vil det ikke vare. Tenk deg hvordan de følelsene du har for han nå, vil være om 5 år eller 10 år. 

Anonymkode: d500e...ed5

• Liker 3
Skrevet

Selvfølgelig går du ikke videre med han! Man er ikke sammen med folk for å være snill mot dem! Dessuten er det dårlig gjort, for han fortjener jo en som er forelsket i han, så ikke ha dårlig samvittighet!

Det eneste riktige er å gå!

• Liker 2
Skrevet
59 minutes ago, AnonymBruker said:

Hei!

Har datet en fyr 8 ganger nå. Han er utrolig snill, intelligent, kjekk og har alt på stell. Men, det er noen ting som gjør at jeg blir usikker. Han har en annen humor enn meg og jeg føler noen ganger jeg må presse frem latteren når han drar en spøk, han har noen rare fakter og uttrykk, og noen ganger når vi er ute kan jeg bli flau over disse faktene. Han er også ganske usikker føler jeg og virker litt lite trygg (dette kan være fordi han er usikker på meg og). 

Han er tydeligvis interessert i meg og foreslår turer vi kan gjøre sammen, vil jeg skal møte vennene hans osv. Jeg føler meg helt grusom som ikke blir kjempe glad og sier JA TAKK. Det er så urettferdig ovenfor han og jeg må bestemme meg snart.

Føler jeg må satse på han fordi han er så bra, men samtidig føler jeg at dette ikke er riktig grunnlag. Innspill?

Du som kvinne har langt mer mannfolk å velge mellom enn menn har kvinner i Norge ...så skjønner ikke helt hvorfor du ikke kan prøve flere menn...?

Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk! Kan jeg spørre om du angret senere?

Angret og angret. Jeg skjønte hva som var riktig når jeg møtte han som senere ble kjæresten min. Da skjønte jeg at det ikke hadde fungert med han første. Det er jo en klisjé, men man kjenner det på magefølelsen om det er riktig kjemi :)

• Liker 1
Skrevet
3 hours ago, godtogblandet said:

Angret og angret. Jeg skjønte hva som var riktig når jeg møtte han som senere ble kjæresten min. Da skjønte jeg at det ikke hadde fungert med han første. Det er jo en klisjé, men man kjenner det på magefølelsen om det er riktig kjemi :)

Takk!! Så hyggelig at du fant kjærligheten :)

Skrevet

TS her. Takk for fine svar! Jeg er enig, men så sier mange venninner at følelser kan komme etter hvert og at det viktigste er en snill type osv, og da blir jeg usikker :/ 

Skrevet

Har man ikke kjemi så spiller det jo ingen rolle hvor bra han er. 

Anonymkode: c107e...d7d

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...