rutti Skrevet 25. januar 2005 #1 Skrevet 25. januar 2005 Noen gode oppskrifter på rømmedressinger til salat, pizza ol?
Arkana Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Denne er veldig god. Et beger lettrømme blandes med 1 ts salt, 2 ts sukker, 1½ ts hvitløkspulver, 1 ts løkpulver, 1 ts hvit pepper, ½ ss sitronsaft og en hel potte hakket gressløk. La stå litt i kjøleskapet og trekke.
ashera Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 Arkanas hører god ut. Naboen min lager tilsvarende, emn med ekte presset hvitløk (noe som kan bli litt dominerende) og maiskorn i. Mye bedre enn den du får på Peppes f. eks.
Arkana Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 men med ekte presset hvitløk (noe som kan bli litt dominerende) Ja, jeg er vanligvis tilhenger av å bruke fersk hvitløk (hvitløkspulver er litt fy fy), men som du også påpeker synes jeg hvitløkssmaken blir litt vel dominerende i en slik dressing, selv i små mengder. Og om dressingen får trekke litt i kjøleskapet vil hvitløkspulveret gi en god hvitløkssmak, samtidig som man kjenner de andre smakene også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå