Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ingen nære venner jeg kommer til å kunne feire nyttårsaften med, og det gjør meg utrolig trist og deprimert. Har utviklet angst også, så det hjelper ikke på. Noen flere som blir alene?

Anonymkode: a3c07...642

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

For min del gleder jeg meg over at jeg skal drikke saft på nyttårssaften.

Fra alvor til spøk: jeg har vært alene med saftglasset 31. desember mange ganger, tenker ikke over det engang. Er egentlig bare en vanlig dag.

Anonymkode: 1780b...582

• Liker 2
Skrevet

Så la være å tenke på nyttårsaften, da.

Anonymkode: 620d0...481

• Liker 3
Skrevet
57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For min del gleder jeg meg over at jeg skal drikke saft på nyttårssaften.

Fra alvor til spøk: jeg har vært alene med saftglasset 31. desember mange ganger, tenker ikke over det engang. Er egentlig bare en vanlig dag.

Anonymkode: 1780b...582

Men hvor gammel er du da? Føler at jeg er i den alderen hvor det er meningen at man skal være med venner den 31.

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så la være å tenke på nyttårsaften, da.

Anonymkode: 620d0...481

Så la vær å kommentér hvis du ikke har noe vettugt å si da.

TS

Skrevet

Hvor gammel er du? Jeg er 23 og syns det er null stress å bli med foreldre dit de skal. Ellers hadde jeg bare blitt hjemme. Har det som regel kjipt på nyttårsaften med venner som enten tekster typen hele kvelden eller klenger på hverandre hele natta.

Anonymkode: be00f...b53

Skrevet

Hvor gammel er du? Har du ingen bekjente som du kan prøve å få tettere kontakt med nå i tiden fram mot nyttår? Eller hva med familie? Mange feirer med dem eller eventuelt suppekjøkken etc. Veldedighet er jo en fantastisk måte å feire slike dager!

Anonymkode: ad6d3...ec1

• Liker 1
Skrevet

Kjenner meg igjen i det du sier. Og det dreier seg ikke bare om nyttårsaften. Med litt anstrengelse kunne man kanskje funnet noen å tilbringe dagen med, problemet er vel at det alltid er en selv som må fikse og styre for å få være sammen med noen den aktuelle dagen, på ferie osv ... Man vil gjerne være et selvfølgelig valg for noen ...

Anonymkode: 8848c...4b4

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ingen nære venner jeg kommer til å kunne feire nyttårsaften med, og det gjør meg utrolig trist og deprimert. Har utviklet angst også, så det hjelper ikke på. Noen flere som blir alene?

Skal feire sammen med mann og barn:) Gleder meg!

Hvorfor må du på død og liv feire med venner?

Anonymkode: e4a0f...055

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...