Gå til innhold

Jente prøve å date jenter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg begynner å bli nysgjerrig på å date jenter, men er redd det er litt fordi jeg har hatt så uflaks med menn. Jeg ønsker ikke at motivasjonen skal være at jeg bare er veldig lei av mannfolk.

Jeg vet at jeg er tiltrukket av jenter, så jeg kan vel anse meg selv som biseksuell. Jeg har såvidt jeg vet ikke hatt følelser for en jente, men jeg har hatt enkelte jenter i omgangskretsen min som jeg har "følt meg dratt mot." Nå har dette aldri blitt utforsket, så jeg vet ikke om jeg faktisk kan bli forelska i en jente. 

Nå har jeg laget meg en profil på gaysir, og det var veldig mye flotte jenter der. Ikke minst syns jeg mange hadde en profiltekst som appelerte veldig til meg. Jeg har store problemer med å finne menn jeg føler jeg får en connection med. Og jeg må også si at de fleste menn jeg har hatt sex med har vært skuffende. Jeg får lite ut av penetrering, og jeg syns dessverre mange menn tenker at "forspill er forspill" også blir det lite fokus på meg resten av seansen.

Men problemet her, kanskje noen skeive her inne kan gi meg innspill. Jeg ønsker ikke å være en luremus for disse jentene jeg evt. skal snakke med på Gaysir og kanskje møte etter hvert. Jeg har aldri hatt sex med en jente, så det må jeg vel være åpen om. Og jeg vet jo ikke om jeg faktisk kan bli forelska. Samtidig gjelder jo dette for alle man dater uavhengig av kjønn - man vet jo aldri om det blir noe mer.

Er det noen her inne som er skeive som har litt innspill? Evt. andre som har vært i min situasjon.

Anonymkode: 74206...a1f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har vært i din situasjon (flere ganger). Jeg tenker at du har jo et oppriktig utgangspunkt, så du blir jo ikke noe mer "luremus" for de du evt måtte møte på Gaysir, enn om det hadde vært en hvilken som helts annen dating side. Som du selv skriver så vet man jo aldri om man blir forelska. Jeg synes du skal hoppe i det. Chat og møt noen du finner interessante. Og bare vær ærlig hele veien. Lykke til!

Anonymkode: b9c16...50d

Skrevet

Er bare å være ærlig om din situasjon, så løser det seg uten at noen blir såret eller forledet :)

Uavhengig motivasjonen din, så er det alltid lurt å utforske ens dragninger (innenfor lovens og rimelighetens grenser). 

Skrevet

Vær ærlig fra starten. Det suger så sykt hardt å forelske seg i noen som bare ser deg som et eksperiment. Skjer så ofte og det er aldri gøy.

Anonymkode: 145dd...b51

Skrevet

TS her. Har tenkt å være ærlig fra starten av ja, forstår om noen har gått på en smell og ikke ønsker å utsette seg for det igjen.

Du som skrev her at du ser det skje ofte, er du i et skeivt miljø og har erfaringer å dele? Jeg har nær venninne som er lesbisk og har vært åpen fra ung alder, og jeg har følt det skeive miljøet er litt lukka, og at f. eks bifile kan møte en del fordommer. Det blir veldig subjektivt da, så er kanskje vanskelig å svare på. 

Har prøvd å reflektere mye over dette i noen måneder nå. Jeg føler de beste samtalene jeg har er med jenter. Jeg kan se for meg å leie en jente i hånda på gata, å ligge i skje med henne.. altså føles det ikke som at dette bare handler om seksuell eksperimentering heller. Men selve konseptetet er jo fremmed for meg, og det følelsesmessige må jeg nok bruke litt tid på å finne ut av.

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

TS her. Har tenkt å være ærlig fra starten av ja, forstår om noen har gått på en smell og ikke ønsker å utsette seg for det igjen.

Du som skrev her at du ser det skje ofte, er du i et skeivt miljø og har erfaringer å dele? Jeg har nær venninne som er lesbisk og har vært åpen fra ung alder, og jeg har følt det skeive miljøet er litt lukka, og at f. eks bifile kan møte en del fordommer. Det blir veldig subjektivt da, så er kanskje vanskelig å svare på. 

Har prøvd å reflektere mye over dette i noen måneder nå. Jeg føler de beste samtalene jeg har er med jenter. Jeg kan se for meg å leie en jente i hånda på gata, å ligge i skje med henne.. altså føles det ikke som at dette bare handler om seksuell eksperimentering heller. Men selve konseptetet er jo fremmed for meg, og det følelsesmessige må jeg nok bruke litt tid på å finne ut av.

Bifile møter fordommer, helt klart. Det er ikke bare noe du føler, det er fakta. Det er forskjellige grunner, men den jeg hører oftest er fordi mange lesbiske ikke klarer å blir trygg på bifile, fordi bifile liker ting vi ikke kan gi fordi vi ikke er menn. Så går man liksom rundt og føler at man ikke er nok og at kjæresten kommer til å finne seg en mann og dra, eller være utro. Noe som jo ikke er den bifiles feil, det er bare egen usikkerhet.

• Liker 1
Skrevet

Bare vær ærlig. Skriv det du skriver nå på profilen din. Snubler jeg over den og du bor i nærheten så skal jeg komme på besøk og vi kan sove i skje og holde hender på gata en liten stund.  :laugh:

Og gaysir er full av jenter som deg som ikke helt vet hvor de er og hva de vil og bare vil teste vannet litt. Ikke noe feil i det!

Skrevet

Du høres lesbisk ut.

Bare å kjøre på:-)

Anonymkode: aca67...0b1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...