Gå til innhold

Får dere undertøy i gave fra mennene deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk snap i natt av at kjæresten min, som er på guttetur i London, hadde kjøpt undertøy til meg .... Det har han aldri gjort før men muligens har han blitt "inspirert" av noen av de andre gutt. Så ut om et sort sett med strømpeholder og greier. 

Han er ganske oppegående så jeg regner med at han treffer på bh.størrelsen. Får dere sånt i gave?

Anonymkode: f9f4e...706

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Typen min skulle kjøpe det til meg en gang, men plutselig sto jeg ved kassa og måtte betale for det selv. Men jeg syns det hadde vært en fin gave

Anonymkode: 0a3c1...22a

Skrevet

Nei, og glad er jeg for det! Syns det er vanskelig å finne undertøy jeg liker, og som passer perfekt. Særlig for oss med litt store bryster, er vel BH-størrelse ikke alltid enkelt å finne. Nå kjøper jeg av og til litt mer "sexy" undertøy da for å vise han, så tror ikke behovet er helt det store uansett.

Syns det høres mer ut som en sånn god ide-typ ting, som dessverre ofte går feil...

Anonymkode: 1697b...c48

• Liker 4
Skrevet

Det håper jeg aldri skjer. Det er ikke slik at man bare kan velge ut et tilfeldig sett og satse på at det passer. Jeg tror det er mange menn som tenker at dette er et sexy påfunn, men det kan fort slå feil.

Anonymkode: bb6c4...789

• Liker 2
Skrevet

Fikk i julegave fra en som nå er eks.

Han traff på størrelsen, men det var så mye push up at det var knapt plass til puppene. Ikke noe jeg ville valgt selv, og ikke det gøyeste å pakke opp foran familien, men han skal ha for forsøket :fnise:

Skrevet

Nei, det foretrekker jeg å kjøpe selv :-) 

Skrevet

Har aldri fått det men hadde ikke gjort noe det. Synes det er fint at mannen tenker på meg på den måten når han er ute på reise. 

Skrevet

Vil helst unngå å kjøpe klør til madammen, det kan fort slå feil. Men, har gjort det et par ganger med suksess 😊 Uansett er smykker, vesker, opplevelser lettere å treffe blink på.

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, HalldirV2 skrev:

Vil helst unngå å kjøpe klør til madammen, det kan fort slå feil. Men, har gjort det et par ganger med suksess 😊 Uansett er smykker, vesker, opplevelser lettere å treffe blink på.

Ja, det er nok lurt å ikke kjøpe klør til henne! :laugh:

• Liker 1
Skrevet
5 minutter siden, Perelandra skrev:

Ja, det er nok lurt å ikke kjøpe klør til henne! :laugh:

Ah, gode gamle autokorrektur, hva skulle man gjort uten? *kremt*. Men, haha...tror det er greit det er klær og ikke klør hun får 🤣

Skrevet

Jeg selger undertøy og har mannfolk innom hver dag som skal handle noe frekke greier til kona. ''Hvilken størrelse bruker hun?'' -''nei vett'ke, hun er 1.69 høy, hva bruker man da?''

.........

• Liker 5
Gjest tidevann
Skrevet

Når jeg får meg en mann skal han få kjøpe undertøy til meg. Skal fortelle han akkurat hvilke størrelser jeg bruker ☺☺

Skrevet

Ja, flere ganger. Jeg har gitt han grundig innføring i både holdin, push-up, push-down og ikke minst hold-on :fnise: 

Jeg må innrømme at han er blitt flink og kjøper akkurat det jeg liker, så da kan jeg vel ikke klage da :yvonne: Det er litt gøy å se hva andre tenker på å kjøpe til en når en gir han frie tøyler :fnise:

Anonymkode: bfcdb...af7

Skrevet

Ja, har instruert ham i at jeg foretrekker pierre robert sine sportboksere etter en episode med et rødt undertøyssett i blonder som klødde som fy.

Anonymkode: 0ea8e...f83

• Liker 1
Skrevet

TS her! Jepp, fikk et sort sett med masse blonde detaljer og det satt egentlig helt fint. Og strømpeholderen var av bra kvalitet med metallhemper. Ene strømpen var dessverre raknet, så må handle nye. Har lovet han en "visning" til helgen :)

Anonymkode: f9f4e...706

• Liker 1
Skrevet

Nei, kjøper det jeg trenger selv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...