AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #1 Skrevet 4. november 2017 Har en overivrig farmor som legger ut private ting på min sønn sin facebookside. Noen som vet om jeg kan få slettet dette uten inblanding fra "den overivrige"? Anonymkode: 2d940...6c1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #2 Skrevet 4. november 2017 Du kan rapporte til Facebook, ellers så kan du be sønnen din om å slette det på sin tidslinje. Anonymkode: 657da...0e7 3
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #3 Skrevet 4. november 2017 Nei kun den som eier profilen, eller den som eier posten /har postet den. Facebook teamet vil ikke slette en post selvom du rapporterer sålenge den ikke inneholder nakenhet eller hets. Ta deg en prat med farmor og si at det er upassende, eller be mannen din snakke med sin mor og be hun om å slette. Anonymkode: df247...252 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #4 Skrevet 4. november 2017 Tenkte ikke på at jeg kunne han be slette saker og ting selv, enkelte eier ikke "tanker over hva de legger ut".. synes hele Facebook er litt suspekt slik, lett å snoke i livene til folk. Anonymkode: 2d940...6c1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #5 Skrevet 4. november 2017 Takk for svar forrestenAnonymkode: 2d940...6c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå