Gå til innhold

Sa noe dumt på fylla...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har driti meg så jævlig ut :( 

En fyr jeg ble kjent med for 3 mnd siden.. 

Vi var med hverandre maks 3 ganger.. Var så dum å møtte han full i helga. Tenk å prøve å finne ut hva han vil etter å ha møtt hverandre 3 ganger.... 

Jeg sa at han ville ha meg på en kødde måte.. husker ikke om jeg sa noe mer dumt med hva fader da, men tror jeg var litt små masete :( ikke sånn veldig mye men litt.. altså prøvde å få noe ut av han på en måte.. går det an å bli dummere?

Han vil sikkert aldri se meg igjen. Han sa sikkert noe dumt han å da, men ikke ang meg eller han, men sikkert for å jage meg vekk.. siden jeg sa på en måte noe for å få ut hva han ville.. teit jeg er.

noen som har opplevd det samme og fått igjen kontakten etter en stund? føler alt er så kleint, tørr ikke ta kontakt nå, og kanskje ikke han heller tørr. Hah faen

Anonymkode: 36b72...33b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hææ? Fortsatt litt full?

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, Eikenøtt skrev:

Hææ? Fortsatt litt full?

Haha joa :/ 

• Liker 1
Skrevet

Har opplevd det ja:fnise:Og fått kontakt igjen.Bare gi det noen timer eller et døgn og to så skal du se:klem:

Anonymkode: f5377...71d

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har opplevd det ja:fnise:Og fått kontakt igjen.Bare gi det noen timer eller et døgn og to så skal du se:klem:

Kan du fortelle hvordan det var med deg?

håper det ikke er så ille 🙄:lillesky2:

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du fortelle hvordan det var med deg?

håper det ikke er så ille 🙄:lillesky2:

Nei hehe,maste bare om hva han ville og at han ikke fant noe bedre enn meg osv,,,veldig kleint:fnise: Han ble skikkelig ukomfortabel  og jeg så jo at jeg tråkka skikkelig i salaten. Skikkelig putetv hvis det hadde vært filma. Turte ikke ta kontakt,men så tok han kontakt etter noen dager og lurte på om vi skulle treffes. Ble sammen en stund,til faktisk jeg fant ut jeg ikke ville mer😁Men hadde det gøy så lenge det varte,og han maste en stund på meg etter det var over,sånn putetv-aktig:fnise:

Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei hehe,maste bare om hva han ville og at han ikke fant noe bedre enn meg osv,,,veldig kleint:fnise: Han ble skikkelig ukomfortabel  og jeg så jo at jeg tråkka skikkelig i salaten. Skikkelig putetv hvis det hadde vært filma. Turte ikke ta kontakt,men så tok han kontakt etter noen dager og lurte på om vi skulle treffes. Ble sammen en stund,til faktisk jeg fant ut jeg ikke ville mer😁Men hadde det gøy så lenge det varte,og han maste en stund på meg etter det var over,sånn putetv-aktig:fnise:

Huff det er noe i den duren jeg også sa :fnise: Virka han intressert i begynnelsen og sa han noe om hvordan du oppførte deg da? 🤔 Hahah godt jeg ikke er alene om det, kjempe kleint :( Får bare unnskylde meg og le av det :fnise: Tar han ikke kontakt lenger pga det så får det bare være :( haha

Skrevet

Tenker du på dette fortsatt?! Du lagde jo denne tråden for over en uke siden også. 

Alle sier dumme ting i fylla, det er det fylla handler om. Slapp av, han husker det nok ikke engang. 

Men jagde han deg vekk eller fortsatte dere å prate og tulle? Det er ikke noe farlig å sende han melding, bare lat som at ingenting har skjedd. Gutter liker jenter som er sikre på seg selv og som ikke graver seg ned i grus fordi de sa en dum setning. Sannsynligvis hadde du jo rett også, og hvis ikke, hva så. Shit happens :P
Dette er ingenting! 

Anonymkode: 4e31f...d3e

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenker du på dette fortsatt?! Du lagde jo denne tråden for over en uke siden også. 

Alle sier dumme ting i fylla, det er det fylla handler om. Slapp av, han husker det nok ikke engang. 

Men jagde han deg vekk eller fortsatte dere å prate og tulle? Det er ikke noe farlig å sende han melding, bare lat som at ingenting har skjedd. Gutter liker jenter som er sikre på seg selv og som ikke graver seg ned i grus fordi de sa en dum setning. Sannsynligvis hadde du jo rett også, og hvis ikke, hva så. Shit happens :P
Dette er ingenting! 

Ja klarer ikke slutte å tenke på det.. :( 

Nei men måten han snakket på kunne jo virke som han ville jaget meg vekk, men han pratet med meg fremdeles.. 

Er det ikke bedre jeg beklager meg enn at jeg spør hva han driver med?

liksom "beklager for at jeg kødda/var ubrukelig på lørdagen, var ganske full. :)" 

eller noe? 

Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Huff det er noe i den duren jeg også sa :fnise: Virka han intressert i begynnelsen og sa han noe om hvordan du oppførte deg da? 🤔 Hahah godt jeg ikke er alene om det, kjempe kleint :( Får bare unnskylde meg og le av det :fnise: Tar han ikke kontakt lenger pga det så får det bare være :( haha

Han virka interessert i begynnelsen ja,bare at jeg var ennå mer interessert😄Pratet om det ja,hvordan jeg hadde oppført meg og at han ble litt redd,men vi lo jo mest av det i ettertid:fnise:Enig med deg,hvis han ikke tåler det og ikke tar kontak,så får han seile i sin egen sjø.Apropos sjø,det er mange fisk i havet vettu😄👍🏼

Skrevet
55 minutter siden, Eikenøtt skrev:

Hææ? Fortsatt litt full?

*litt*

Anonymkode: 7d62a...c32

Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja klarer ikke slutte å tenke på det.. :( 

Nei men måten han snakket på kunne jo virke som han ville jaget meg vekk, men han pratet med meg fremdeles.. 

Er det ikke bedre jeg beklager meg enn at jeg spør hva han driver med?

liksom "beklager for at jeg kødda/var ubrukelig på lørdagen, var ganske full. :)" 

eller noe? 

Nei jeg syns du overanalyserer og seriøst, han husker sannsynligvis ikke dette selv engang. Det er bare noe du har hengt deg opp i! Bare lat som ingenting og play it cool and confident ;)

• Liker 1
Skrevet

Like greit å ta ansvar for det og beklage. Det vitner om en sterk karakter.

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har driti meg så jævlig ut :( 

En fyr jeg ble kjent med for 3 mnd siden.. 

Vi var med hverandre maks 3 ganger.. Var så dum å møtte han full i helga. Tenk å prøve å finne ut hva han vil etter å ha møtt hverandre 3 ganger.... 

Jeg sa at han ville ha meg på en kødde måte.. husker ikke om jeg sa noe mer dumt med hva fader da, men tror jeg var litt små masete :( ikke sånn veldig mye men litt.. altså prøvde å få noe ut av han på en måte.. går det an å bli dummere?

Han vil sikkert aldri se meg igjen. Han sa sikkert noe dumt han å da, men ikke ang meg eller han, men sikkert for å jage meg vekk.. siden jeg sa på en måte noe for å få ut hva han ville.. teit jeg er.

noen som har opplevd det samme og fått igjen kontakten etter en stund? føler alt er så kleint, tørr ikke ta kontakt nå, og kanskje ikke han heller tørr. Hah faen

Mann her. Du overtenker ganske mye. Nå må du huske at menn er mer rølpete og mindre "skikkelig" enn damer. Vi blir ikle hårsår eller tar oss fornærmet av de fleste små ting. Så uansett hvor teit du har vært så tror jeg ikke det spiller noen som helst rolle.

Menn går dessverre mer etter utseende på kvinner og gir en blanke faen i om du oppførte deg rart. Det er også bare fylla. Og det som skjer på fylla skjer på fylla. Du har ingenting å beky re deg for

Hilsen mann 26

Anonymkode: 09ffa...d37

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mann her. Du overtenker ganske mye. Nå må du huske at menn er mer rølpete og mindre "skikkelig" enn damer. Vi blir ikle hårsår eller tar oss fornærmet av de fleste små ting. Så uansett hvor teit du har vært så tror jeg ikke det spiller noen som helst rolle.

Menn går dessverre mer etter utseende på kvinner og gir en blanke faen i om du oppførte deg rart. Det er også bare fylla. Og det som skjer på fylla skjer på fylla. Du har ingenting å beky re deg for

Hilsen mann 26

Men du synd jeg bør beklage meg?

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hilsen mann 26

Det jeg tror jeg kan ha gjort er å kødde med alderen hans osv.. han er rundt på din alder.. 

tror det er ganske ille..

Skrevet

Dette er jeg helt sikker på at du overanalyserer TS. Har du snakket med han etterpå? Om ikke sender du han en melding NÅ! "Hei! Hvordan går det med deg? Hva skal du i helgen da? :)" Som jeg sa til deg i den andre tråden, ALLE sier dumme ting i fylla. Alle! Dette går helt fint :)

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg tror jeg kan ha gjort er å kødde med alderen hans osv.. han er rundt på din alder.. 

tror det er ganske ille..

Kødde med alderen til en på 26? Det er jo en drømmealder, så jeg skjønner ikke at det kan tas ille opp på noen måte. Kanskje du er veldig ung, men da er det egentlig du som trekker det korteste strået.

Anonymkode: 42bb6...a29

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kødde med alderen til en på 26? Det er jo en drømmealder, så jeg skjønner ikke at det kan tas ille opp på noen måte. Kanskje du er veldig ung, men da er det egentlig du som trekker det korteste strået.

Hva mener du med at det er en drømmealder? Ja er litt yngre.. kalte meg sikkert selv gammel også..

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du med at det er en drømmealder? Ja er litt yngre.. kalte meg sikkert selv gammel også..

Han er 26 år, ung, på topp helsemessig og utseendemessig, og har livet foran seg. Klart det er en drømmealder. Å kalle deg selv gammel viser jo at du ikke har noe begrep - om det ikke var en stor spøk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...