AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Hei. Jeg tok bygg og anlegg på videregående skole i 2 år, men kom meg aldri ut i læra. Så da lurer jeg på om det er noen sjanse for å få jobb som snekker/betongarbeider selvom du ikke har læretiden? Hva ligger lønnen på i byggebransjen fortiden? Anonymkode: df99f...a6b
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Du konkurerer med de som er utdannet og stiller bakerst i køen både mht. arbeid og lønn. Anonymkode: 6421e...e41 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 Kom deg ut i læra da! Mannen min gjorde det etter 10 år på benken (og andre jobber) Han ble voksenlærling, så fikk litt bedre lønn enn det han hadde hatt som 27-åring. uansett kan du nok komme deg inn som ufaglært og, men det er like greit å få ut fingeren og komme deg i læra. Anonymkode: ac219...85c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Kom deg ut i læra da! Mannen min gjorde det etter 10 år på benken (og andre jobber) Han ble voksenlærling, så fikk litt bedre lønn enn det han hadde hatt som 27-åring. uansett kan du nok komme deg inn som ufaglært og, men det er like greit å få ut fingeren og komme deg i læra. Anonymkode: ac219...85c Bedre lønn enn det han hadde hatt som 17-åring. Anonymkode: ac219...85c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #5 Skrevet 4. november 2017 En jeg kjenner gikk fra utdannet slakter til elektriker voksenlærling og gikk opp 25,- timen i lønn som det. Bli voksenlærling istedet for hjelpearbeider. Anonymkode: 3c516...517
RoH Skrevet 4. november 2017 #6 Skrevet 4. november 2017 Snekker jobber ikke i byggebransjen. Det har de ikke gjort siste 80 årene, tømrere gjør det. Sef. er det mulghet for og få jobb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå