AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Jeg er 20 og har verken lappen eller fast jobb. holder på med lappen nå. er gjennomsnittig pen jente. Er det god nok grunn til å ikke date meg hvis man er i en alder av 25? Tenkte på at han har jo lappen og fast jobb... Anonymkode: f817d...296
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Men hvordan står det til med personligheten din? Og uansett, om det er slik at denne fyren ikke er interessert i deg så betyr ikke det at ingen andre vil være det. Anonymkode: 2d657...18e
Påkrevd Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 Du, det er ganske vanlig å ikke være i fast jobb som 20 åring. Og hvis han velger dame ut fra om de har lappen eller ikke så har han litt å jobbe med, for å si det sånn. Man kan gjøre det greit allikevel https://www.therichest.com/expensive-lifestyle/money/10-celebrities-you-didnt-know-dont-drive/ 1
Tibbie Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 Om det er det eneste som er "galt" med deg, så stiller du veldig sterkt på markedet De aller fleste av oss er uten jobb i perioder i livet, og ikke alle har lappen. Spesielt i den alderen. Dessuten jobber du jo med å ta den. Dersom du ikke jobber fordi du ikke gidder eller fordi du suger i å jobbe, så er ikke det så veldig attraktivt, MEN det beste er at det kan man jo jobbe med :D ! 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #5 Skrevet 3. november 2017 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men hvordan står det til med personligheten din? Og uansett, om det er slik at denne fyren ikke er interessert i deg så betyr ikke det at ingen andre vil være det. Anonymkode: 2d657...18e Jeg har en veldig bra personlighet. Kan være sjenert, men vil alle det beste. Er kjempe hyggelig og de fleste liker meg godt pga personligheten. Anonymkode: f817d...296
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #6 Skrevet 3. november 2017 Det er ikke det som gjør deg til mer eller mindre kjærestemateriale , men personligheten din, egenskapene dine (omsorgsfull, renslig, ærlig osv) verdiene og moralene dine, og fremtidsvisjonene dine - om du studerer for å få deg fast jobb eller om du ikke gidder å gjøre noe grep for å tilrettelegge til en trygg økonomisk fremtid for deg selv og et fremtidig barn. Anonymkode: fbe67...3d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå