Gå til innhold

Er jeg ikke kjærestematriale?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 20 og har verken lappen eller fast jobb.

holder på med lappen nå.

er gjennomsnittig pen jente. 

Er det god nok grunn til å ikke date meg hvis man er i en alder av 25? 

Tenkte på at han har jo lappen og fast jobb...

Anonymkode: f817d...296

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvordan står det til med personligheten din? 

Og uansett, om det er slik at denne fyren ikke er interessert i deg så betyr ikke det at ingen andre vil være det. 

Anonymkode: 2d657...18e

Skrevet

Om det er det eneste som er "galt" med deg, så stiller du veldig sterkt på markedet ;)

De aller fleste av oss er uten jobb i perioder i livet, og ikke alle har lappen. Spesielt i den alderen. Dessuten jobber du jo med å ta den.

Dersom du ikke jobber fordi du ikke gidder eller fordi du suger i å jobbe, så er ikke det så veldig attraktivt, MEN det beste er at det kan man jo jobbe med :D !

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hvordan står det til med personligheten din? 

Og uansett, om det er slik at denne fyren ikke er interessert i deg så betyr ikke det at ingen andre vil være det. 

Anonymkode: 2d657...18e

Jeg har en veldig bra personlighet. Kan være sjenert, men vil alle det beste. Er kjempe hyggelig og de fleste liker meg godt pga personligheten. 

Anonymkode: f817d...296

Skrevet

Det er ikke det som gjør deg til mer eller mindre kjærestemateriale , men personligheten din, egenskapene dine (omsorgsfull, renslig, ærlig osv) verdiene og moralene dine, og fremtidsvisjonene dine - om du studerer for å få deg fast jobb eller om du ikke gidder å gjøre noe grep for å tilrettelegge til en trygg økonomisk fremtid for deg selv og et fremtidig barn. 

Anonymkode: fbe67...3d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...