Gå til innhold

Italiener som sender meldinger hver dag....dårlig følelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vært i italia noen ganger og ble gjennom felles kjente "kjent" med en ganske kjekk fyr. Han har vel alt det damer "ser etter". Fet bil, masse penger og et bra utseende. Selv er jeg utseendemessig bra, men ikke noen partyløve og jeg liker bedre menn som ikke er så kjekke. Har ikke sett at damer krangler om han og slik. Han sender meldinger til meg veldig ofte. Han tilnmærmer seg på en litt påtrengende måte. Spør hva jeg gjør, svarer jeg så spør og graver han. Og han sender kyssesmiley og gir komplimeneter sv og til. 

Men dette kan da umulig være seriøst ment? Han vet godt at han ikke får meg til sengs og. Han spør om jeg snart kommer tilbake og at vi må ut sammen. Det vil jeg ikke. Har nesten en dårlig følelse på den fyren . 

Noen som kan skjønne hvorfor han gidder å ta seg tid til å skrive? 

Anonymkode: deaa6...276

Skrevet

Følg magefølelsen, ikke treff han mer. 

• Liker 1
Skrevet

Han ser bare på deg som en utfordring. Hvorfor holder du kontakten med ham?

Anonymkode: c8bc7...c1b

Skrevet

Fordi jeg tenker på hva om jeg faktisk hadde fått følelser for han? Kunne sjansen blitt større da for at at han følte det samme? Etter hvert? 

Jeg sammenligner menns måte å tilnærme seg på, for å føle på om de mener alvor. 

Men italienere har kanskje en annen måte å tilnærme seg på enn norske? De er ikke særlig sjenerte...

Skrevet

Du skriver at du har dårlige følelser om fyren. Da har du svart deg selv. Resten er bare frykt for å gi slipp på en drøm du har om den rette. Og om han kan være det. Du har jo allerede sagt at han ikke er det når du får dårlig magefølelse om han.

Bare gi beskjed om at du ikke ønsker å pleie videre kontakt, så blokkerer du han overalt.

Skrevet
21 minutter siden, yeans skrev:

Du skriver at du har dårlige følelser om fyren. Da har du svart deg selv. Resten er bare frykt for å gi slipp på en drøm du har om den rette. Og om han kan være det. Du har jo allerede sagt at han ikke er det når du får dårlig magefølelse om han.

Bare gi beskjed om at du ikke ønsker å pleie videre kontakt, så blokkerer du han overalt.

Men la oss snu litt på situasjonen. Om jeg faktisk fikk følelser. Hva er da sjansen for at han skulle komme til og føle det samme? Nå mener jeg om jeg faktisk fik følelser, tenkte på han hele tiden osv?? Burdte jeg da gi slipp fordi han var utlending og sendte masse meldinger? 

Men nei, jeg klarer ikke å presse frem følelser for denne fyren.

Skrevet
26 minutes ago, AnonymBruker said:

Men la oss snu litt på situasjonen. Om jeg faktisk fikk følelser. Hva er da sjansen for at han skulle komme til og føle det samme? Nå mener jeg om jeg faktisk fik følelser, tenkte på han hele tiden osv?? Burdte jeg da gi slipp fordi han var utlending og sendte masse meldinger? 

Men nei, jeg klarer ikke å presse frem følelser for denne fyren.

Man kan ikke si at sjansen for det er ikkeeksisterende. Men, hvorfor velger du å dvele ved muligheten for at det kan skje når du veit at du ikke er interessert? Er ikke det litt bortkasta å spekulere rundt? 

Han kan være seriøs, han kan og være en typisk italiensk don juan. Det endrer uansett ikke det valget du allerede har tatt. Og om du ombestemmer deg om et halvt år så er det bare å ta kontakt med han da vel...?

Skrevet

Følg magefølelsen!

Vet at det kan være lett å tenke at man burde falle for en mann som har alt og at det føles rart at han er så pågående. Vel, kjekke menn forelsker seg også, og kan også være seriøse. Men hvis man ikke føler noe tilbake, så er min erfaring at man bør holde seg unna. 

Og ja, italienske menn har en HELT ANNEN måte å tilnærme seg enn norske menn. Har du vært litt i Italia, må du da ha fått med deg det? :fnise:

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, a l'orange skrev:

Følg magefølelsen!

Vet at det kan være lett å tenke at man burde falle for en mann som har alt og at det føles rart at han er så pågående. Vel, kjekke menn forelsker seg også, og kan også være seriøse. Men hvis man ikke føler noe tilbake, så er min erfaring at man bør holde seg unna. 

Og ja, italienske menn har en HELT ANNEN måte å tilnærme seg enn norske menn. Har du vært litt i Italia, må du da ha fått med deg det? :fnise:

Selvfølgelig. Men siden norske menn er så tilbaketrukket i forhold til dem, er det lett å tro at det er mer playere og useriøse menn i Italia og. Hadde dette vært en norsk mann hadde sjansen vært større for at han ikke ville noe særliøst? 

"Problemet" mitt er at jeg har det med å bli betatt i utlandet. Sjeldne jeg faller for noen i norge, selv om det har skjedd og... :/ 

Skrevet

Typisk middelhavsmann, pågående, klengete, masete, pretensiøs, svulstige ord, nesten som en karikatur. Noen liker det, andre ikke.

Anonymkode: 76c1c...baf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...