Gå til innhold

Barnefaren tar ikke kontakt tilbake..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Venter barn i januar og bf har ikke hatt noe kontakt med meg i svangerskapet, når jeg fant ut jeg var gravid ville han jeg skulle ta abort fordi vi ikke er gift som skaper mye problemer for han i hans familie (religion). Nå har han i ettertid sagt han ikke kan være faren, blokkerte meg på fb og ga meg en epost adresse jeg kunne kontakte han på om det var noe «viktig» . Har bla sendt Mail og spurt om han vil vite mer om barnet osv, så har han svart meg at han vil være på papirene om han e faren. Fikk en til Mail i mellomtiden at han synes jeg hadde løyet til han (?!!) .. og nå i den siste ukene om vi kan møtes og prate om barnet hvis jeg er sikker på han er faren... vi skulle treffes men det skjedde ikke.. nå svarer han igjen ikke og det er så trist. Han vet ikke en gang at det blir jente, når jeg har termin.. :( og det verste av alt er jo at barnet vil ha to halv søsken i nabolaget som ikke vil vite at de har en søster engang.. helt sykt, vi var i forhold før alt dette skjedde og han ville gifte seg osv.. vet ikke hva jeg skal gjøre med han.. synes det er trist men det er jeg som har valgt å beholde barnet 

Anonymkode: ae1d5...24c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd at religion skal ødelegge forholdet og far-datter forholdet. Religion har aldri vært bra, for mange fordommer.

i det du skriver, virker det som at han er littinteressert, men samtidig usikker. 

Skulle foreslå at dere kunne gifte dere nå, men om jeg var deg ville jeg ikke gjort det. Fordi han viser sider som ikke er bra, og lar religionen komme foran familien. 

Skrevet

Du får belage deg på et liv uten han. Et liv som alenemor. Skriv han opp på fødselsattesten som far, slik at du kan kreve bidrag fra han for å ta vare på barnet ditt økonomisk. Men belag deg på å være omsorgsgiver alene.

Anonymkode: c9ed5...323

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...