AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Tror dama mi kunne likt å få en tunge bak men er redd for å spørre. Har veldig lyst å gi henne en men er det helt feil å gå rett på sak uten avklaring først? Tenker selvfølgelig ikke å gjøre det med mindre det er sikkert at hun er nydusjet og at hun selv vet hun er ren. Anonymkode: 0433c...4bc
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Du snakker selvfølgelig med henne først! Anonymkode: 8f788...511 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 Just now, AnonymBruker said: Du snakker selvfølgelig med henne først! Anonymkode: 8f788...511 Hvorfor er det en selvfølge? Hvis det er nødvendig er det vel uansett lettere å få tilgivelse enn tillatelse? Anonymkode: 0433c...4bc
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 Hvorfor tror du at hun ville likt det, hva får deg til å tro det? Jeg ble helt psyket ut første gang jeg pluteslig fikk en tunge i rumpa, og det ødela sexen og synet mitt på fyren. Mange år senere ble jeg spurt av en fast partner og gikk etter en stund med på å prøve det, det var ok, men ikke noe jeg vil motta igjen. Fikk hvertfall ikke traumer siden han ga meg mange måneder med forberedelse fra han tok det opp til vi prøvde, slik som med den første fyren. Det er nok best å spørre først og ta opp hva hun syntes om rimming og å prøve å bli rimmet Anonymkode: 65d27...acc 1
SlemUlv Skrevet 3. november 2017 #5 Skrevet 3. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det en selvfølge? Hvis det er nødvendig er det vel uansett lettere å få tilgivelse enn tillatelse? Anonymkode: 0433c...4bc Samtykke, derfor er det en selvfølge. Om du ikke kan prate om det, bør du ikke gjøre det ! 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #6 Skrevet 3. november 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor er det en selvfølge? Hvis det er nødvendig er det vel uansett lettere å få tilgivelse enn tillatelse? Anonymkode: 0433c...4bc Har du den samme innstillingen til drap og tortur eller? "Er vel lettere å få tilgivelse enn tillatelse så jeg bare kjører på jeg!" Anonymkode: 65d27...acc 1
Gjest supernova_87 Skrevet 3. november 2017 #7 Skrevet 3. november 2017 (endret) 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du den samme innstillingen til drap og tortur eller? "Er vel lettere å få tilgivelse enn tillatelse så jeg bare kjører på jeg!" Anonymkode: 65d27...acc Herregud, sammenligner du drap og tortur med å slikke noen i rumpa? Jeg synes ikke det er nødvendig å f.eks spørre om det er greit om han kysser meg på puppene, mennesker har faktisk noe som kalles kroppsspråk. For noen ville kroppsspråk også være tilstrekkelig til å finne ut om hun er interessert i en tunge bak. Man trenger ikke verbalt samtykke for alt man gjør i senga, det finnes måter å "forhøre seg" med kroppsspråk. Men for all del, rimming er ikke veldig vanlig, og mange synes det er forferdelig så det beste er jo absolutt å spørre. Men er ikke det samme som drap og tortur akkurat. Snakker dere av og til om fantasier? Det er jo kjæresten din, må gå an å spørre "hva tenker du om det å slikke eller bli slikket bak egentlig?". Eller når du slikker henne, hvordan reagerer hun når du slikker såvidt bak skjedeåpningen? Å så vidt prøve det vil ofte gi en pekepinn på om hun er klar for noe mer, vær obs på signalene hennes. Endret 3. november 2017 av Rainstorm
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #8 Skrevet 4. november 2017 Enig med Rainstorm her. Beveg deg litt bakover når du slikker henne foran. Se om du kan finne ut om hun reagerer positivt eller negativt. Har dere hatt analsex? Gikk med samme tankene som deg for noen måneder siden. Vi hadde da hatt analsex flere ganger, og hun liker det. Så jeg prøvde meg litt forsiktig og gå bakover når jeg slikket henne. Det hørtes ut som hun ble positivt overrasket første gangen tungen berørte henne bak...var digg å høre! Anonymkode: dab25...cd0
saltyliquorice Skrevet 4. november 2017 #9 Skrevet 4. november 2017 Er jo bare å spørre? "Hva tenker du om rimming?" Så får du nok fart på samtalen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå