Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så heldig å få være fadder til en herlig liten gutt som er 8 måneder gammel. Siden jeg får lov til å være fadder og sånn, så har jeg veldig lyst til å kjøpe en julegave til han. Først tenkte jeg på klær, men jeg synes det er litt kjedelig siden han fort vokser ut fra det. Jeg vurderte en fin, liten pyntefigur eller noe, kanskje noe a la Disney, sånn at han/foreldrene kan tenke at "denne fikk jeg/han til min/sin første jul". Kan også slenge med litt klær selvsagt, siden det alltids er praktisk. Men er det noen som har noen fine forslag? 

Anonymkode: 665b3...fa6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med noe hjemmestrikket - ei lue f.eks? Det vil han ikke vokse så fort ut av, og de kommer gjerne til å huske at "denne fikk jeg av tante Anonymbruker 665b3...fa6 jula 2017. 

Anonymkode: 8a78b...c64

• Liker 2
Skrevet

Sjekk ut yndlingsknippet og les litt om det! :)

Skrevet

Synes det er fint å få sang/eventyrbøker! Gjerne der den som gir gaven har skrevet en fin hilsen foran i boken, da blir det jo personlig og koselig.

Klær er alltid kjekt, gjerne standardplagg dersom det bare skal være en tilleggsgave. Lindex har ofte 3 for 2 på kjempegode bodyer. 

Her er litt som min på 8mnd elsker: akebrett, duplo, pekebok med bilder av dyr, bondegårddyr i myk plast, leker som blinker og lager lyd.

• Liker 1
Skrevet

Bøker er alltid kjekt

Anonymkode: ebd41...38f

Skrevet

Jeg syntes tanken din med for eksempel en Disneyfiguren som både han og foreldrene kan minnes fra den første jula var kjempefin! Kanskje noe som er litt julete? Jeg fikk selv en nisse min første jul og den er det like stas å finne frem hvert eneste år :)

Anonymkode: 7c461...af9

Skrevet
På 4.11.2017 den 17.35, AnonymBruker skrev:

Jeg syntes tanken din med for eksempel en Disneyfiguren som både han og foreldrene kan minnes fra den første jula var kjempefin! Kanskje noe som er litt julete? Jeg fikk selv en nisse min første jul og den er det like stas å finne frem hvert eneste år :)

Anonymkode: 7c461...af9

Takk :) Har sett en Mikke-figur som er ganske julete. Tror jeg går for det, selv om jeg har fått mange gode tips her! :) 

- ts

Anonymkode: 665b3...fa6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...