Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ikke særlig overtroisk, men i flere netter har jeg drømt om store kvelerslanger :( noen som vet om det kan ha noen betydning? 

Anonymkode: 0dfe1...ca5

Videoannonse
Annonse
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke særlig overtroisk, men i flere netter har jeg drømt om store kvelerslanger :( noen som vet om det kan ha noen betydning? 

Det er ondskap som vil omringe deg.

Dette er en sannferdig drøm da det er et sterkt symbolikk.

Anonymkode: d03e4...c63

Skrevet
25 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ondskap og fiennde er tolkning.

Skrevet

Amphisbaena 
To see an Amphisbaena in your dream suggests that you are being pulled in two different directions. You are feeling overburdened and do not know whether you are coming or going. Your actions are counterproductive. Perhaps the dream represents some complicated love triangle. Alternatively, the dream signifies your desires for children.

Boa Constrictors 
To see a boa constrictor in your dream suggests that you are feeling suffocated or restricted in some personal relationship. Alternatively, it represents repressed sexual urges or hidden enjoyment of sex.

Cobra 
To see a cobra in your dream represents creation and creative energies. Some situation or relationship has you hypnotized.

Python 
To see a python in your dream represents lurking danger, sin, lacking freedom and overt sexuality. The symbol may also parallel a waking relationship where you are feeling constricted and confined. Alternatively, a python may signify your determination.

To see a python kill its prey suggests that you are feeling emotionally stressed and anxious. You are being suffocated in some area of your life.

( dreammoods.com )

Anonymkode: 62bd9...c37

Skrevet

Og hvem skulle så den fienden være? Tror ikke jeg skal gå i forsvsrsmodus mot ALLE fordi jeg nylig hadde drøm om slanger.

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ondskap som vil omringe deg.

Dette er en sannferdig drøm da det er et sterkt symbolikk.

Hva i alle dager menneske, det kan jo tenkes du virkelig skremmer TS. Hva er poenget med det? 

TS Jeg tror ikke du skal legge noen betydning i drømmetolkning, det er altfor subjektivt og useriøst. Forresten har jeg også hatt mareritt om store kvelerslanger (når jeg var barn) og jeg var ikke omringet av ondskap. 

Skrevet

Er det noe du føler deg kvelt av? Hva forbinder du med kvelerslanger?

Anonymkode: 62f8f...0c1

Skrevet

Ikke meningen å ta plass i tråden din, TS. Men også jeg trenger å lufte ut om noe vanskelig fra drømmene mine:/

Jeg drømmer ofte om bølger som slår mot husveggen, og oversvømmelse.,

Noen som vet hva dette kan bety?

Anonymkode: 63357...7bc

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ikke meningen å ta plass i tråden din, TS. Men også jeg trenger å lufte ut om noe vanskelig fra drømmene mine:/

Føler du deg overveldet av følelser? Hva forbinder du med vann, bølger og oversvømmelse?

Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hvem skulle så den fienden være? Tror ikke jeg skal gå i forsvsrsmodus mot ALLE fordi jeg nylig hadde drøm om slanger.

Du må gi mer detaljer om drømmen din. Fortell hva du så.

Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler du deg overveldet av følelser? Hva forbinder du med vann, bølger og oversvømmelse?

Det kommer Ann på. Vann og bølger har ulike meninger alt ettersom.

Skrevet
11 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg tipper det ikke er mer mystisk enn at det har vært en del avisartikler om slanger i det siste, fordi noen slangearter har blitt lovlige som "kjæledyr". Og så dukker disse opp i drømmen igjen.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flood 
To dream that you are in a flood represents your need to release some sexual desires. If the flood is raging, then it represents emotional issues and tensions. Your repressed emotions are overwhelming you. Consider where the flood is for clues as to where in your waking life is causing you stress and tension. Alternatively, the dream indicates that you are overwhelming others with your demands and strong opinion. Still another interpretation could be your desire to wipe everything clean and make a fresh new start.

To see a gentle flood in your dream indicates that your worries over a certain matter will soon be swept away.

To dream that your house is flooded suggests that you are becoming overwhelmed by your emotions. To see houses under water implies that you are very comfortable with your own emotions. Alternatively, the dream may be a reflection of your housing situation. Perhaps you are "underwater" in your mortgage.

Dreaming about a flood with mud and/or garbage coming out of the sewer indicates that your feelings are repeatedly being belittled, undermined or unacknowledged. You feel disrespected.

Anonymkode: 62bd9...c37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...