Gjest Valhalla Skrevet 25. januar 2005 #1 Skrevet 25. januar 2005 Det ser ut til at høyrekrefter over hele Europa begynner å få øynene opp for at innvandringen må begrenses,drastisk. Får håpe at de får mulighet til å gjennomføre planen som inkluderer. Sitat fra artikkelen er slettet. Remyline Moderator Artikkel
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Enda et bevis på at deltakelse i dårlig motiverte kriger medfører senskader i form av paranoia også på høyt (i den grad Maggies etterfølgere holder høyt nivå) politisk nivå. Uansett er det ikke store praktiske forskjeller mellom disse ordene og den politikken som faktisk føres i Storbritannia i dag, sånn til orientering.
Gjest Valhalla Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 Noen praktiske følger er det nok min gode blå mann. Danmark leder an i en utvikling som vil bre om seg i hele europa.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #4 Skrevet 25. januar 2005 Danmark leder an i en utvikling som vil bre om seg i hele europa. Jammen så betryggende da! I andre tråder er det jo enten borgerkrig eller muslimer som brer om seg i hele Europa.
Gjest Valhalla Skrevet 25. januar 2005 #5 Skrevet 25. januar 2005 Ikke for sent ennå vet du. Ikke forsøk å gjøre dette om til en skråblikk, denne hører til på aktuelle saker.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #6 Skrevet 25. januar 2005 Jada, vi er alle glade for at du endelig fikk tatt opp dette spørsmålet.
Gjest Valhalla Skrevet 25. januar 2005 #7 Skrevet 25. januar 2005 Jada, vi er alle glade for at du endelig fikk tatt opp dette spørsmålet. Aktuell sak kjære blåmann.
Gjest Valhalla Skrevet 25. januar 2005 #8 Skrevet 25. januar 2005 Og her er mer, innvandringsvalg i Storbrittania, dette kan bli spennende! Uff hvordan var det nå jeg lagde linken mindre igjen. Mer om forslagene
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #9 Skrevet 25. januar 2005 Og her er mer, innvandringsvalg i Storbrittania, dette kan bli spennende! Uff hvordan var det nå jeg lagde linken mindre igjen. http://www.telegraph.co.uk/news/main.jhtml?xml=/news/2005/01/24/ntory24.xml&sSheet=/news/2005/01/24/ixnewstop.html Ikke lag så lange linker, du ødelegger siden.
Gjest Anonymous Skrevet 25. januar 2005 #10 Skrevet 25. januar 2005 Det ser ut til at høyrekrefter over hele Europa begynner å få øynene opp for at innvandringen må begrenses,drastisk. Får håpe at de får mulighet til å gjennomføre planen som inkluderer. Sitat fra artikkelen er slettet. Remyline Moderator Artikkel Vi får virkelig håpe det Valhalla. Så får vi satse på i samme slengen at de begrenser inntaket av buddhister, sosialister, Høyre-ekstreme nasjonalister og kultur-hatere. Så er vi kvitt de verste gruppene.
Gjest Valhalla Skrevet 25. januar 2005 #11 Skrevet 25. januar 2005 Ikke lag så lange linker, du ødelegger siden. Ikke for meg, men så har jeg en bra nettleser. Hvordan gjør jeg om linken. Fant ingen forklaring ved å søke på det.
Gjest gjesta Skrevet 26. januar 2005 #12 Skrevet 26. januar 2005 Det ser ut til at høyrekrefter over hele Europa begynner å få øynene opp for at innvandringen må begrenses,drastisk. Får håpe at de får mulighet til å gjennomføre planen som inkluderer. Sitat fra artikkelen er slettet. Remyline Moderator Artikkel :enig_animasjon:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå