AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Har du møtt en luremus? Anonymkode: 8a4cc...2fc
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 En lur mus ? Anonymkode: b28f4...ec6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 3 minutter siden, Axl Rose skrev: Ja Hvordan klarte musa å lure deg ? Anonymkode: b28f4...ec6
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #5 Skrevet 3. november 2017 Luremuseksperten Franske Lorelou Desjardins har jeg ikke møtt. https://tv.nrk.no/serie/lindmo/muhu12001017/01-04-2017 Anonymkode: 4455c...84c
Gjest Axl Rose Skrevet 3. november 2017 #6 Skrevet 3. november 2017 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvordan klarte musa å lure deg ? Anonymkode: b28f4...ec6 musa lurte til seg sperm
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #7 Skrevet 3. november 2017 1 hour ago, Axl Rose said: musa lurte til seg sperm hate when that happens. PÅ mitt andre bidrag her.... Anonymkode: ae3e9...7eb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #8 Skrevet 3. november 2017 Ekke luremus ei som lurer menn til å tro at de kan få seg noe? f eks ei dame som flørter og får menn til å spandere drinker, for så å stikke av? Anonymkode: 8a4cc...2fc
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #9 Skrevet 4. november 2017 12 hours ago, AnonymBruker said: Ekke luremus ei som lurer menn til å tro at de kan få seg noe? f eks ei dame som flørter og får menn til å spandere drinker, for så å stikke av? Anonymkode: 8a4cc...2fc Luremus er et nedsettende begrep menn bruker om kvinner som de trudde de skulle ha sex med. Det er et forsøk på å påføre kvinnene skyld. Den mest primitive varianten er "Nå har jeg spandert alt dette på deg så da skylder du meg ... (sex). Så av med fillene!". Noen ganger forleder de mannen bevist, noen ganger ombestemmer de seg fordi de ikke liker typen og noen ganger er det en kulturforskjell. I det siste tilfelle er ikke kvinnen vant med at øyekontakt, å bli påspandert en middag, eller å gjøre noe hyggelig sammen forplikter hun til å ha sex. Anonymkode: aea15...576 1
Gjest Axl Rose Skrevet 4. november 2017 #10 Skrevet 4. november 2017 Kom bli med ned på kne lille luremus. Tar deg med til et fullstappa horehus.
Mr. Kilmister Skrevet 4. november 2017 #12 Skrevet 4. november 2017 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du møtt en luremus? Anonymkode: 8a4cc...2fc Selv har jeg vært en lurekuk😁 1
Missy77 Skrevet 4. november 2017 #13 Skrevet 4. november 2017 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Luremus er et nedsettende begrep menn bruker om kvinner som de trudde de skulle ha sex med. Det er et forsøk på å påføre kvinnene skyld. Den mest primitive varianten er "Nå har jeg spandert alt dette på deg så da skylder du meg ... (sex). Så av med fillene!". Noen ganger forleder de mannen bevist, noen ganger ombestemmer de seg fordi de ikke liker typen og noen ganger er det en kulturforskjell. I det siste tilfelle er ikke kvinnen vant med at øyekontakt, å bli påspandert en middag, eller å gjøre noe hyggelig sammen forplikter hun til å ha sex. Anonymkode: aea15...576 Derfor tar jeg aldri imot drikke fra menn på byn... 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #14 Skrevet 4. november 2017 1 time siden, Mr. Kilmister skrev: Selv har jeg vært en lurekuk😁 Det gjør du rett i, det er sånn det skal være Anonymkode: b28f4...ec6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå