Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes du om hjemmehårfarge? Blir resultatet like bra som hos frisør? Ser du forskjell? Tenker da mest på hvis man feks farger håret fra mørk blond til lysere blond, ikke fra blond til svart liksom. Og hvilke merke er best?

Anonymkode: eb43e...bf7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det duger, det!

Men resultatet blir absolutt best når man får for en nyanse som ikke er så altfor ulik det du har fra før. Siden du nevnte blond som eksempel, så synes jeg personlig det er lett å farge håret for blondt, og da ser man virkelig forskjell på "salongbleking" og kompakt, billig hjemmebleking.

Men for all del, jeg bruker det selv for å få litt lysere hår, og min venninne som har mørkebrunt hår med grå striper farger det i en mørkebrun tone med bittelitt rødt i. Det er kjempelekkert, og ser ikke påfallende fake ut (det ville det gjort hvis jeg prøvde på samme nyansen, hehe). Det blir jo veldig dyrt å farge håret ofte hos frisør.

Anonymkode: ab097...b0c

Skrevet

Det er absolutt best å farge håret hos frisør. Fargen de bruker sliter heller ikke på håret slik som hjemmefarge gjør.

Skrevet
19 minutter siden, Blod skrev:

Det er absolutt best å farge håret hos frisør. Fargen de bruker sliter heller ikke på håret slik som hjemmefarge gjør.

Med de nye hjemmefargene som ikke inneholder verken ammoniakk eller andre ting så tviler jeg faktisk sterkt på at det er tilfelle. 

Ut over det så synes jeg det fungerer veldig bra å farge det selv hjemme når jeg bare skal friske opp min egen hårfarge. Større fargeforandringer, striper etc. bør overlates til fagfolk. 

Gjest tidevann
Skrevet
2 minutter siden, Leo skrev:

Med de nye hjemmefargene som ikke inneholder verken ammoniakk eller andre ting så tviler jeg faktisk sterkt på at det er tilfelle. 

Ut over det så synes jeg det fungerer veldig bra å farge det selv hjemme når jeg bare skal friske opp min egen hårfarge. Større fargeforandringer, striper etc. bør overlates til fagfolk. 

Veldig enig med deg. Er den erfaringen jeg også har:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...