AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Jeg er en kvinne på 26, men har aldri hatt interesse for mennene jeg har "datet". Kalles dette dating? 1. Jeg er 16 år, en fyr på 21 sender melding fordi han har fått tak i nr mitt. Jeg blir med han og kjører rundt i bil flere kvelder. Han er med meg hjem og ser film, prøver å kose men jeg er ikke like kosete tilbake. Vi går ut og spiser sammen på hans initiativ. Jeg savnet bare selskap. Jeg lnsket å bli forelska men følelsene uteble totalt. 2. Møter fyr på fest. Jeg besøker han ofte. Vi fester sammen, blir kjent med hans venner og vi skriver masse med hverandre. Følelsene uteblir fra min side. Jeg ser på oss som venner og han blir en av mine beste kompiser. Anonymkode: c5132...d4c
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Nei da ville jeg ikke kalt det dating, men de guttene tror nok at de dater deg, så du burde si fra til de at du bare ser på de som venner. Anonymkode: 37d43...6c3 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei da ville jeg ikke kalt det dating, men de guttene tror nok at de dater deg, så du burde si fra til de at du bare ser på de som venner. Anonymkode: 37d43...6c3 DA tror jeg at jeg hadde virket inbilsk. Anonymkode: c5132...d4c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #4 Skrevet 4. november 2017 3 timer siden, AnonymBruker skrev: DA tror jeg at jeg hadde virket inbilsk. Anonymkode: c5132...d4c Nei da Menn blir venn med jenter de vil noe mer med som regel. Tro meg, jeg trodde jeg var så heldig som hadde så mange "kompiser" og syns det var så synd at de trakk seg vekk etter et halvt år eller to år når de fikk dame, eller når jeg fortalte om gutter jeg likte, og da kom det jo frem at de likte meg som noe mer enn venn og så på bowlingkveldene, spill kveldene og pubpilsene våres som date. Hvertfall han 21 åringen kan du banne på prøver å bli noe mer enn venn med deg, hvorfor skulle han gidde å kjøre rundt med deg og ikke en guttevenn liksom... Anonymkode: 37d43...6c3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå