AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Inspirert av pappa tråden😁 Anonymkode: 67b5e...a8f
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 Mamma Hu var syk mye av sitt liv så det dominerte mye av mitt forhold til mamma. Hu hadde gode perioder og jeg vet hun var glad i meg. Hun slet mye med psyken pga bestefar var på feil side under krigen, og de ble fryser ut av familien. Måtte gifte segmed pappa pga min søster ble til. Hun var ikke lykkelig , men hun gjorde sitt beste. Anonymkode: f0837...0d8 1
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 (endret) Hun er helt fantastisk, har alltid stilt opp, men kan være litt naiv , dumsnill og nærtagende, Endret 3. november 2017 av Catalina Culès
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 Det er et så komplekst spørsmål at jeg ikke kommer til å svare på det her inne. Anonymkode: 9676e...045
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #5 Skrevet 3. november 2017 Fantastisk. Setter alle foran seg selv så vi må passe litt på at vi ikke sliter henne ut. Pappa er veldig flink til å hinte når det har blitt litt mye. Hun har alltid vist omsorg og kjærlighet. Alltid åpent hus, tatt godt i mot venner og kjærester. Hun er den beste Anonymkode: 6482c...2d3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #6 Skrevet 3. november 2017 Min mamma er en utrolig sterk og smart dame. Hun har mye kunnskap, men sier og gjøre mange dumme ting Hun er utrolig støttende, og er en utrolig god hjelp til meg som har psykiske problemer. Veldig godt at hun da har utdannelse innen psykiatri! Hun har så og si oppdratt meg alene, jobbet godt over 100%. Hun gir meg det jeg trenger, men har vært streng der det har vært behov for det. Veldig flott dame, som jeg ser veldig opp til. Anonymkode: 2b68e...06e
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #8 Skrevet 3. november 2017 Mamma er snill, omtenksom, ansvarsfull og et godt forbilde. Har alltid jobbet hardt både i og utenfor hjemmet og sørget for at vi hadde det vi trengte. På den negative siden er hun ganske selvsentrert, kritisk til andre og har et veldig oppfarende lynne. Det var til tider slitsomt å bo sammen med henne, så jeg er glad for å få henne litt på avstand nå som jeg har flyttet ut Anonymkode: 9e7ae...926
Gjest Daryl Dixon Skrevet 3. november 2017 #9 Skrevet 3. november 2017 Mamma er en dame med autoritet og som har ambisjoner og et øye for å tjene penger. Hun har jobbet stort sett hele tiden. Hun har aldri vært en varm omsorgsperson, og har ikke hatt et spes godt forhold til meg. Men snill og vi har aldri manglet noe.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #10 Skrevet 3. november 2017 Bodde hjemme med henne til jeg var 19. Kjenner henne ikke. Anonymkode: 68ddf...a97
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #11 Skrevet 3. november 2017 Et stødig fjell som alltid har tatt vare på meg selv om hun sekv har vært svært langt nede på grunn av psykisk mishandling. Full av omsorg, men veldig streng og sta. Anonymkode: 07685...c40
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #13 Skrevet 3. november 2017 Min mor er et hespetre som jeg aldri har stått nær. Vi har aldri delt en fortrolig tanke i hele mitt liv. Hun har ikke noe godt å si om noen, og øser bare ut av seg negative, stygge ting om folk og saker. Hun har aldri gjort noe "ekstra" for meg, tvertimot har hun forskjellsbehandlet meg i negativ forstand sammenlignet med brødrene mine så lenge jeg kan huske. En gang for mange år siden, hadde hun stått på t-banen og kom i snakk med moren til en venninne av meg. Da presterer mora mi å si ang. barn at "jeg ville heller hatt ti gutter enn én jente". Snasent sagt, får man si... dette fortalte jo den andre kvinnen til sin datter (min venninne), som i sin tur fortalte det til meg. Hyggelig å høre at man blir så lite verdsatt som eneste datter i huset i en gjeng av gutter.... Dette er min mor i et nøtteskall. Hun truet meg med utkastelse hvis jeg ikke gjorde husarbeid hjemme som tenåring. Jeg delte bad med de tre brødrene mine. De slapp unna, mens jeg ble skjelt ut, skreket til og truet til å vaske badet. Gråtende av frustrasjon over urettferdigheten i dette, spurte jeg henne i sinne en gang om HVORFOR?!? Hvorfor bare meg som ble truet til det, og ikke de guttene, som var utstyrt med to armer og to bein akkurat som jeg, og kunne vaske det jævla badet like bra? Da satte hun nesa i været og sa med et overlegent sniff bare at "Du vet jo hvordan gutter er!" (som om det skulle forklare hvorfor de slapp unna å vaske sin egen skitt på badet vi brukte, alle fire ungene i huset....) Min mor har forsøkt å utnytte meg hele mitt liv, og kombinert med det faktum at hun aldri hadde noe positivt å si om noe, gjorde at jeg fikk nok. Da jeg var 40, kuttet jeg henne ut av livet mitt, og sluttet ganske enkelt å ta telefonen når hun ringte, og sluttet å møte opp på familiesammenkomster. Droppet henne helt. Dette er nå mange år siden, og jeg har det helt fint uten henne i mitt liv. Det er en lettelse, kort sagt. Kjerringa lider vel ingen nød og koser seg sikkert sammen med brødrene mine... Har et godt forhold til min far (som har vært skilt fra henne siden 80-tallet) og treffer ham flere ganger i uka. Anonymkode: 43ec3...528
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #14 Skrevet 3. november 2017 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Inspirert av pappa tråden😁 Anonymkode: 67b5e...a8f Mamma er en kontrollfreak som har holdt meg nede store deler av livet mitt. Hun har også vært god på mange måter, men nå har jeg valgt å ha minst mulig kontakt med henne. Kan si ( uten at jeg vil forklare) at hun valgte penger fremfor meg som hennes sønn, nå nylig. Hun oppfører seg som et offer, har levd over evne og sitter igjen med veldig lite tross av at hun har arvet flere ganger. Som voksen mann (Er i 40 årene) så har jeg funnet ut at hun er vel det meste som jeg ikke ønsker å være. Anonymkode: b8fd9...996
AnonymBruker Skrevet 4. november 2017 #15 Skrevet 4. november 2017 Har ikke kontakt med moren min. Hun er slem og ondskapsfull. Ødelagt mye i livet mitt og på ingen måte en mor annet enn på papiret dessverre Dere er så heldig dere som har en mor som er glad i dere ❤ Anonymkode: 5cf80...a37
anniewal Skrevet 4. november 2017 #16 Skrevet 4. november 2017 Mamma er snill og omsorgsfull, og stiller opp for sine nærmeste uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå