Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gjerne 50.
Må ha UVA og UVB beskyttelse.

Anonymkode: 86cc1...024

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke let etter en dagkrem - let etter en faktisk solkrem. Sannsynligheten er stor for at du ikke vil påføre nok produkt av dagkremen til at du faktisk får den beskyttelsen som står på produktet. Bioré (japansk merke) har mange gode, lette solkremer til daglig bruk som ikke er så dyre. Jeg liker veldig godt Perfect Face Milk (har kombinasjonshud). 

Anonymkode: 1f80e...b85

• Liker 1
Skrevet

Elizabeth Arden PRO har en med spf 50. Jeg bor like ved ekvator og bruker en pump av denne i ansiktet morgen (tar på et pump til etter jeg eventuelt bader) og jeg har aldri hatt finere hud, ei heller blitt i nærheten av solbrent.

Vanlig solkrem, selv for ansiktet, gir meg stor sett dårlig hud.

Anonymkode: 5c5b3...3cb

• Liker 2
Skrevet
14 minutter siden, evo skrev:

Exuviance Sheer Daily Protector SPF 50. Inneholder også en blandning av hudpleiende ingredienser.

https://skincity.com/en/sheer-daily-protector-spf-50

Ikke anbefal uautoriserte forhandlere av merket;) Det er mye fake varer på nettet, forpakningene ser identiske ut, men innholdet kan være noe helt annet enn hva som befinner seg i originalproduktet. Det kam også være varer som er gamle som disse forhandlerne hat fått tak i. Produsentene av kjente merkevarer skjønner ikke selv hvordan mange nettbutikker får tak i deres varer.

Anonymkode: 4a954...9db

Skrevet (endret)

Jeg anbefaler produkt. Vi er fritt til å velge hvor vi vil kjøpe.

Endret av evo
Skrevet

Skincity.no er et helt trygt sted å kjøpe fra. 

Anonymkode: 4db7c...73b

Skrevet

Estee lauder daywear spf 50.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...