Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! I fjor når jeg lagde pakkekalender til kjæresten la jeg bare alle pakkene i en boks fordi jeg var så usikker på hvordan jeg skulle dandere det til. I år tenkte jeg at jeg skulle gjøre noe annet, men jeg er så usikker på hva og hvordan... Noen av pakkene i årets kalender er litt tunge (for eksempel altså en sjampoflaske, boks med sjokolade, en flaske øl, ting som generelt veier litt da), så en sånn broderikalender går ikke og skal det henges i en snor må snoren tåle ganske mye. Noen som har noen gode ideer? Han er litt nazi på å henge ting på veggen så helst ikke noe som skal spikres fast. :P Vil dandere det finest mulig til. :) Har sett noen gode ideer på Pinterest, der var det en sånn interiør"stige" som personen hadde hengt pakkene i, men jeg vet ikke hvor jeg får tak i en slik stige til en ganske rimelig pris, siden pakkekalenderen hans i år er litt vel dyr.. 

Hvordan gjør dere det? :) 

Anonymkode: b7eff...d7c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen? :) 

Anonymkode: b7eff...d7c

Skrevet

Syns det kan være fint med kalendergavene oppi i en boks, som du sier, eller i en kurv! :) Om du vil ha de mer synlig fremme, kan du ha en liten juletreliknende plante fremme, og legfe pakkene rundt! Det kan bli svært fint! Det selges mange grønnplanter med snø på, som kan være fint til dette! Finnes også minialtyr kunstige julegraner med lys på osv (ment til å stå på bord, kommoder el) om du kunne syns noe om det. Da er det plass til gaver litt under og rundt! De selger slike på bl a Clas Ohlsson i hvite og grønne. Lys er inkludert (må kun ha batteti til), pynt og toppstjerne er inkludert (men behøver ikke ta på det, om du ikke liker) Syns ikke så om plastgreier...men i det format og til den bruk, så syns jeg det er koselig!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...