Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får lillesøsteren min på besøk snart, og hun vil gjerne ha "hjemmespa" med lakking av negler, hudmaske, agurk på øynene og slikt. Jeg bruker jevnlig en mudmask, men denne blir nok for sterk for hennes barnehud. Er det noen hudmasker som passer for en jente på ni? Gjerne en som har litt farge, for det synes hun er morsomt 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mos en avokado og bruk den som malske.. eller melk & honning. Bare å Google masker å lage hjemme :) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg foreslår at du blander et par dråper rødt saftkonsentrat i en maske av yoghurt&honning. ;) Barnesikkert, greit for all hud og det er rosa (liker hun en annen farge: bruk en annen artig farge).

Som bonus kan dere mikse maskene sammen, og det er en av de best fungerende hudmaskene du får, så du kan bruke den på deg selv og få finere hud etterpå enn med masker til 100 kr stk.

Anonymkode: 46b4d...a01

• Liker 4
Skrevet

Bruker å lage masker hjemme, så skal teste ut disse to! 

Skrevet

Hva i all verden skal egentlig ett BARN med noen slike hudmasker??? :haar:

Anonymkode: 18e4a...dc3

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva i all verden skal egentlig ett BARN med noen slike hudmasker??? :haar:

Anonymkode: 18e4a...dc3

Opplevelsen av å få være stor sammen med storesøster, noe som er en verdifull følelse for en lillesøster.

Hadde du lest noe annet enn overskriften hadde du visst at ts ønsker en maske som ikke virker så mye, nettopp fordi søstera er et barn.

Anonymkode: 4e357...e84

• Liker 6
Skrevet

Evt en mild fuktighetskrem beregnet for barnehud mikset med noe sminkefarge. Legges på i litt tjukt lag, og tørkes av med fuktet klut. Datter hadde moro med det da hun var ca samme alder. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...