Saeria Skrevet 25. januar 2005 #1 Del Skrevet 25. januar 2005 Er det noen som har erfaringer med dette senteret? Er instruktørene i salene greie, er de ok i styrkerommet, har du hatt time med den personlige treneren? Er det flere på enkelte timer enn andre? Vurderer å begynne der, og hadde satt pris på noen tilbakemeldinger om hvordan stedet er. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lena24 Skrevet 25. januar 2005 #2 Del Skrevet 25. januar 2005 hvor er det den ligger? er ikke så god på navn men litt bedre på beliggenhet. så kansje jeg kan hjelpe om du sier hvor den er.. eller er det den som ligger på danmarksplass?? om det er den kan jeg ikke si så mye. har en venninne som har trent der og ikke hørt noe negativt men mer kan jeg ikke gi deg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 25. januar 2005 #3 Del Skrevet 25. januar 2005 På Danmarksplass ja. Har en venninne som trener der og hun skryter av stedet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
L@dy Skrevet 25. januar 2005 #4 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg trente der for en del år siden. Nå bor jeg ikke lenger i Bergen så nå er det uaktuelt. Men jeg var godt fornøyd med treningssenteret. Hyggelige og flinke instruktører. Jeg trente en del spinning, noe i sal og litt apparat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. januar 2005 Forfatter #5 Del Skrevet 25. januar 2005 Takk, jenter. :D Nå gjenstår det bare å få penger til å anskaffe litt treningstøy, så bærer det avsted for prøvetime og sikkert et medlemsskap etterpå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 25. januar 2005 #6 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg bodde ved Danmarksplass for ca 6 år siden (hjelpe meg så fort tiden går!) og trente da på Xanadu et års tid. Var veldig, veldig fornøyd; både med personalet, timer og utstyr. Kan huske jeg syns det var veldig hyggelig personale der. De var veldig høflige og greie og ikke sånn "superoverhysterisk" som det kan bli enkelte steder. Likte også at det ikke var så stort at man drukner i mennesker. Hvis de har fortsatt slik som det var den gangen kan jeg absolutt anbefale Xanadu!! Hadde det ikke vært for at jeg flyttet til en annen bydel så hadde jeg trent der ennå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #7 Del Skrevet 26. januar 2005 Da tror jeg jammen det blir xanadu på meg, Nana. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abelille Skrevet 26. januar 2005 #8 Del Skrevet 26. januar 2005 Jeg var medlem der mens jeg bodde på danmarksplass, og senteret i seg selv var greit nok. Bodde bare et steinkast unna, så jeg trodde det skulle bli greit å stikke innom der. Men spinning var så populært at man måtte bestille plass. Jeg gikk på skole, og fikk ikke alltid tid til å ringe straks de åpnet - og dermed ble timene ofte fulle. Pacesalen var midt i inngangen til spinningsalen, så det var ikke særlig fristende å trene pace heller. Hendte jeg tok en tur på stepmaskina, men annen styrketrening synes jeg ikke så fryktelig mye om, så alt i alt ble det nok mindre trening enn ellers. Da jeg begynte å trene på spenst i lars hilles gate trente jeg plutselig masse i forhold (men det var fordi det lå på andre siden av gaten for høgskolen og det dermed var lett å ta en svømmetur i fritimene). Er noen år siden jeg trente der nå, så det kan jo ha blitt forandret. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #9 Del Skrevet 26. januar 2005 Satser på at jeg får en omvisning før prøvetimen hvis jeg spør pent. Selv har jeg ikke tenkt å trene så mye spinning, men litt step, mrl og styrke hvertfall. Kommer sikkert til å prøve spinning også da, men i utgangspunktet er det andre timer jeg har mest lyst å prioritere. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaen Skrevet 27. januar 2005 #10 Del Skrevet 27. januar 2005 Har også trent der. Stortrivdes. Synd eg ikke bor i nærheten lenger. Kjempe greie folk. Hilste alltid når en kom. Og instruktørene var veldig flinke !!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Saeria iil Skrevet 27. januar 2005 #11 Del Skrevet 27. januar 2005 Så masse skryt de får. Jammen glad jeg bor rett i nærheten, og har muligheten til å kunne trene der uten problemer. Gleder meg til å begynne... Må b are få penger fra lånekassa først. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nana Skrevet 28. januar 2005 #12 Del Skrevet 28. januar 2005 Har også trent der. Stortrivdes. Synd eg ikke bor i nærheten lenger. Kjempe greie folk. Hilste alltid når en kom. Og instruktørene var veldig flinke !!! Det likte jeg så godt også! De hilste alltid når man kom og sa "hadet" når man gikk. Jeg trente både spinning, step og mrl og er helt enig med deg i at instruktørene var veldig flinke og inspirerende. Skulle ønske jeg trente der fortsatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå