Gå til innhold

Bytte profilbilde på Facebook uten å gjøre noen stor nyhet utav det - er det mulig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skulle gjerne byttet profilbilde på Facebook, men helst på en slik måte at det ikke dukker opp som en nyhet i feeden til alle og enhver. Er det noen måte jeg kan gjøre det på når nåværende profilbilde ikke er lagt inn som «midlertidig profilbilde»? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da sletter du posten der det står at du har skiftet profilbilde. Det gjør jeg og det funker

• Liker 3
Skrevet

Hehe, orker heller ikke bytte pga at da kommer det hundre kommentarer som:

«åååååå, fina!!! <3

Nyyyydelige deg! <3

awwwww, søta! 

Hot babe <3

My gooood, folk (damer/jenter mest) må roe seg litt ass. Hyggelig med komplimenter, men ærlig talt... 

Anonymkode: 69d78...160

• Liker 4
Skrevet

Litt av en problemstilling... 

Skrevet

Jeg har gjort som Honey Dew, det funker!

Skrevet

Skjønner ikke problemmet, man ser jo at du har skifta, så er det så farlig at det dukker opp på newsfeeden?

Men det hender at jeg har opplevd eller sett selv at noen har bytta bilde/eller når jeg får nye venner at jeg går inn på bilde å trykker like. 

Anonymkode: 5b8b5...dc7

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, AnonymBruker said:

Skjønner ikke problemmet, man ser jo at du har skifta, så er det så farlig at det dukker opp på newsfeeden?

Men det hender at jeg har opplevd eller sett selv at noen har bytta bilde/eller når jeg får nye venner at jeg går inn på bilde å trykker like. 

Sannheten er at ingen bryr seg.

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, Honey Dew skrev:

Da sletter du posten der det står at du har skiftet profilbilde. Det gjør jeg og det funker

Mange takk! Da skal jeg forsøke det :) 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hehe, orker heller ikke bytte pga at da kommer det hundre kommentarer som:

«åååååå, fina!!! <3

Nyyyydelige deg! <3

awwwww, søta! 

Hot babe <3

My gooood, folk (damer/jenter mest) må roe seg litt ass. Hyggelig med komplimenter, men ærlig talt... 

Anonymkode: 69d78...160

Janteloven hadde noen fordeler, da slapp man alt sånt overfladisk møl..

Anonymkode: ddb23...8ae

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alle som har et behov for å ha ansiktet sitt klistret i andres feed for de neste dagene. Samtidig er det greit å oppdatere  profilbildet sitt en gang i blant slik at det ikke er sånn fem år gammelt eller mer. 

Anonymkode: 6f4d8...e1f

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke alle som har et behov for å ha ansiktet sitt klistret i andres feed for de neste dagene. Samtidig er det greit å oppdatere  profilbildet sitt en gang i blant slik at det ikke er sånn fem år gammelt eller mer. 

Ja, det er omtrent dette jeg tenker. Det er ingen svær og problematisk sak for meg, men det er kjekt å vite om det er mulig. 

Skrevet
46 minutes ago, AnonymBruker said:

Hva er vitsen med facebook da?

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med facebook da?

Ja, for det å klistre ansiktet sitt på feeden til folk på vennelisten oppsummerer det viktige med Facebook. :ironi:

Personlig er jeg kun på Facebook for å holde tritt med hva som deles i kullgrupper (her kommer viktig informasjon om egenorganisering av grupper innad i kullet, rullering av faglige aktiviteter, oppsummeringer fra kulltillitsvalgt som har vært på viktige møter samt fått oppdateringer fra forelesere, semesterledere etc., tips om relevante jobber, kurs og andre muligheter, sosiale aktiviteter innad i kullet og mye, mye annet), studieorganiserte grupper, foreningsgrupper og diverse arrangementer. Det er vanskelig å være student uten å være på Facebook. Når man har en sentral rolle som tillitsvalgt i en forening er sosiale medier også et viktig verktøy for å fremme aktuelle saker. 

• Liker 2
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Ja, for det å klistre ansiktet sitt på feeden til folk på vennelisten oppsummerer det viktige med Facebook. :ironi:

Personlig er jeg kun på Facebook for å holde tritt med hva som deles i kullgrupper (her kommer viktig informasjon om egenorganisering av grupper innad i kullet, rullering av faglige aktiviteter, oppsummeringer fra kulltillitsvalgt som har vært på viktige møter samt fått oppdateringer fra forelesere, semesterledere etc., tips om relevante jobber, kurs og andre muligheter, sosiale aktiviteter innad i kullet og mye, mye annet), studieorganiserte grupper, foreningsgrupper og diverse arrangementer. Det er vanskelig å være student uten å være på Facebook. Når man har en sentral rolle som tillitsvalgt i en forening er sosiale medier også et viktig verktøy for å fremme aktuelle saker. 

Redusere vennelisten?

Helt ærlig folk bryr seg ikke , jeg lurer på hvor mange jeg har trykket skjule fra newsfeeden,-det er mange det, og tilegg er det sjelden jeg gidder å skrolle på newsfeeden-det eneste "newsfeeden" jeg ser på er inne på arrangemanger.

Jeg reduserer vennelisten min hele tiden.

Jeg er med i grupper og sider, hvor jeg diskutere-de er ikke nødvendigvis på min vennneliste.

• Liker 1
Skrevet
2 minutes ago, AnonymBruker said:

Redusere vennelisten?

Helt ærlig folk bryr seg ikke , jeg lurer på hvor mange jeg har trykket skjule fra newsfeeden,-det er mange det, og tilegg er det sjelden jeg gidder å skrolle på newsfeeden-det eneste "newsfeeden" jeg ser på er inne på arrangemanger.

Jeg er med i grupper og sider, hvor jeg diskutere-de er ikke nødvendigvis på min vennneliste.

Jeg legger folk i lister. 

Begrenset-ser ingenting.

bekjente ser litt mer. 

osv.

• Liker 1
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Redusere vennelisten?

Hvorfor i all verden skal man redusere vennelisten sin? 

Det virker ikke som du tok poenget mitt selv om jeg forklarte meg selv i alle tydelighet. Jeg er på Facebook PÅ GRUNN AV gruppene jeg må være i. Jeg har ikke et ønske om å dele masse bilder av meg selv. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i all verden skal man redusere vennelisten sin? 

Det virker ikke som du tok poenget mitt selv om jeg forklarte meg selv i alle tydelighet. Jeg er på Facebook PÅ GRUNN AV gruppene jeg må være i. Jeg har ikke et ønske om å dele masse bilder av meg selv. 

Og de medlemmene ser vel ikke bildene din hvis de ikke ligger på vennelisten din?

• Liker 1
Skrevet

Og de medlemmene ser vel ikke bildene dine hvis de ikke ligger på vennelisten din?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Og de medlemmene ser vel ikke bildene din hvis de ikke ligger på vennelisten din?

Dette begynner å bli pinlig. Du må enten få deg noen briller eller jobbe med leseforståelsen din. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...