AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #1 Skrevet 3. november 2017 Hei! En av mine nærmeste kom ut som bifil til meg. Jeg svarte selvfølgelig at h*n er som hn er og at det ikke forandrer mitt syn på personen. Og at jeg elsker den personen uansett hvilken legning den har. Personen ble veldig glad, og det lettet veldig på trykket. Jeg har derimot veldig dårlig samvittighet for at jeg ikke har «merket» det før. Familien min er veldig sære, og når de en gang får vite det blir det kaos. Har dere tips til hva slags råd jeg kan gi til personen? Personen har holdt dette skjult i mange år. Anonymkode: 85cf5...773
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #2 Skrevet 3. november 2017 La hun styre det selv, og bare i støtte Anonymkode: 6e34d...3af
AnonymBruker Skrevet 3. november 2017 #3 Skrevet 3. november 2017 Jeg er bifil! Jeg har ikke behov for å komme ut, jeg bare er meg selv. Mange mennesker er bi, det er ingen big deal til tross for hva familien skulle tenke. Anonymkode: 8ea77...27d 1
Ti.09 Skrevet 3. november 2017 #4 Skrevet 3. november 2017 Du virker som en støttende person, det er bra! Det at vedkommende forteller om sin legning til deg, betyr at den personen stoler på deg.Jeg tenker at det er viktig at den det gjelder bestemmer selv hva som skal gjøres. Det å komme ut er ikke enkelt for noen, og det er derfor avgjørende at den personen føler seg trygg i situasjonen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå