Gå til innhold

5 måneder gammel barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg hadde lyst til å begynne på jobb men vet ikke hva jeg skal gjøre med barnet mitt? Noen råd 

Barnehage er vel bare fra 1 år? 

Anonymkode: b6e3c...931

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I spesielle tilfeller så gjøres det unntak, feks. barnevernsvedtak, eller om du er alenemor osv.

Men klarer du ikke 9 måneder hjemme med barnet ditt så undrer jeg jo på hvordan du skal klare å være forelder i 18 år.

Anonymkode: 09e7c...62b

• Liker 5
Skrevet

Kan ikke pappaen ha baby?

Anonymkode: 27c03...b26

Skrevet
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I spesielle tilfeller så gjøres det unntak, feks. barnevernsvedtak, eller om du er alenemor osv.

Men klarer du ikke 9 måneder hjemme med barnet ditt så undrer jeg jo på hvordan du skal klare å være forelder i 18 år.

Er alenemor 

grunnen til at jeg vil ut i arbeid er for å kjøpe leilighet sånn at ungen slipper å flytte heletiden

Skrevet

Er ikke at jeg ikke vil ha ungen

det er for hennes beste 

• Liker 1
Skrevet
20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man er ikke forelder i 18 år man er foreldre til det barnet helelivet

og uansett hvor gammel det barne er så trenger hun meg😘 du er sikkert bare forelder i 18 år

• Liker 1
Skrevet

Fra 10mnd kan man få barnehageplass. Men du er bare garantert i hovedopptaket og det er plass fra august (da er vel din 15 mnd?). Så dagmamma eller annen pass er vel løsningen. 

Anonymkode: 185d5...727

• Liker 1
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fra 10mnd kan man få barnehageplass. Men du er bare garantert i hovedopptaket og det er plass fra august (da er vel din 15 mnd?). Så dagmamma eller annen pass er vel løsningen. 

Anonymkode: 185d5...727

Det stemmer i aug er hun 15 så det er vel dagmamma da

takk for hjelpen har dere noen anbefalinger ? For dagmamma?

Skrevet

Så bra at du tenker på fremtiden til barnet❤️ Du er en fantastisk mor!

Anonymkode: 73272...1b4

Skrevet

Du kan få bhgplass fra 8-9 mnd. Ta kontakt med barnehagen og forklar situasjonen. Og så er det bare å begynne å søke jobber. De kommer ikke over natta de heller. 

Anonymkode: ca63e...8c3

Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke at jeg ikke vil ha ungen

det er for hennes beste 

En så liten baby har ikke noe å gjøre i en barnehage. De er mange ansatte per barn, og de har overhode ikke tid til å stimulere en baby på 5 mnd.

• Liker 2
Skrevet

Om boligdrømmen utsettes i 5 måneder har vel ikke så mye å si? For babyen er det bedre å ha mamma (eller pappa) hjemme litt lenge i den mest sårbare babyperioden. Tilknytning og trygghet er viktig.

Anonymkode: 6f416...dd6

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...