MissJ Skrevet 25. januar 2005 #1 Skrevet 25. januar 2005 Jeg er så heldig :evil: at jeg har pigmentflekker i ansiktet... :veldigsur: Men så vidt jeg har skjønt så er det mange som sliter med det samme. Jeg har undersøkt litt behandlingsformer, men lurer på om noen her har/har hatt det samme? Noen gode tips? Laser er visst uaktuelt, i følge hudlege kan det bli stygge merker... Jeg skal i tillegg gifte meg :-) jippi :-) til våren, og kunne godt vært foruten flekker i ansiktet til da... Jeg bruker selvfølgelig faktor 30 hver dag i ansiktet selv om det er mørkt når jeg reiser på jobb og mørkt når jeg skal hjem... Hjelp!!!
Gjest Gjesta Skrevet 25. januar 2005 #2 Skrevet 25. januar 2005 Decleor har en olje som skal påføres under fuktighetskrem og solfaktor for å forebygge pigmentflekker. Vet dessverre ikke navnet.
birgitte242 Skrevet 25. januar 2005 #3 Skrevet 25. januar 2005 De fleste store merkene har egne serier som skal redusere og bleke pigmentflekker samt forebygge misfarginger. Cliniques active white lab series foreksempel. De har også kremer med disse egenskapene kombinert med høy solfaktor.
Gjest Anonymous Skrevet 26. januar 2005 #4 Skrevet 26. januar 2005 Gå til en hudlege. Der fjerner de flekkene ved å fryse de bort. Har gjort det selv og er veldig fornøyd. Kan anbefale Hudklinikken (Operapassasjen) i Oslo.
MissJ Skrevet 26. januar 2005 Forfatter #5 Skrevet 26. januar 2005 Gå til en hudlege. Der fjerner de flekkene ved å fryse de bort. Har gjort det selv og er veldig fornøyd. Kan anbefale Hudklinikken (Operapassasjen) i Oslo. Og du har ingen synlige arr eller merker etterpå? Hva betalte du? Var det vondt?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå