Gå til innhold

Er det mange menn inne på kvinneguiden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller nesten bare damer?

Anonymkode: f5313...202

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo noen av oss menn som føler vi trenger noe guiding angående kvinner. Da er jo kvinneguiden et naturlig valg :)

• Liker 3
Gjest Overrasket
Skrevet
4 hours ago, stan said:

Det er jo noen av oss menn som føler vi trenger noe guiding angående kvinner. Da er jo kvinneguiden et naturlig valg :)

Stan, nei nei nei. "Kvinneguiden" betyr nok at det er kvinnene som trenger guiding av oss. 

Skrevet

Hva er ungt mener du ts?

Anonymkode: c3402...73c

Gjest Annetnavn_
Skrevet
3 timer siden, Overrasket skrev:

Stan, nei nei nei. "Kvinneguiden" betyr nok at det er kvinnene som trenger guiding av oss. 

For en overraskende vending den tok...🙄

Skrevet
4 timer siden, Overrasket skrev:

Venta på den der. Den kom kjapt :P 

Anonymkode: 086f4...f3d

Skrevet

Det hadde vært kjedelig og ensformig om det bare var damer her....jeg liker at det er menn her som kan provosere oss og feministene. :ler:

Anonymkode: 52e68...544

Gjest Overrasket
Skrevet (endret)
23 minutes ago, Strixa said:

For en overraskende vending den tok...🙄

Uten å være for striks, så mener jeg at det er jo ikke noe nederlag å trenge litt guiding. Det er helt greit å være medlem på KG og få den ypperlige veiledningen som man har behov for. Dette burde vi være mer åpne og tolerante om. :laugh:

10 minutes ago, AnonymBruker said:

Venta på den der. Den kom kjapt :P 

Kjapt? Kanskje. Men ikke for kjapt, det må jeg kjappe meg og legge til. Det er veldig viktig. :link:

Endret av Overrasket
Skrevet

Alle brukerne er menn. De som sier de er kvinner er kåte 54 år gamle menn i slåbrok som lever ut fantasien sin

• Liker 2
Skrevet

Haha ja det er jo typisk mannelogikk det der. Om det er noe som er feil, så prøv heller å rette opp hele verden enn å rette opp feilen i seg selv :fnise: men pågangsmot og kampvilje skal dere ha for. 

• Liker 2
Skrevet

Forvillet meg inn her for en liten stund siden. Virker som et rimelig spesielt mannlig miljø. Til tider et spesielt kvinnelig miljø også, da...

• Liker 2
Gjest Annetnavn_
Skrevet
3 minutter siden, Overrasket skrev:

Uten å være for striks, så mener jeg at det er jo ikke noe nederlag å trenge litt guiding. Det er helt greit å være medlem på KG og få den ypperlige veiledningen som man har behov for. Dette burde vi være mer åpne og tolerante om. :laugh:

Synes du var striks, og det nokså straks også... Jeg har ALDRI hatt behov for veiledning i mitt liv, og tolerant og åpen har jeg aldri vært. Dessuten: who needs men?

Gjest Overrasket
Skrevet
3 minutes ago, Strixa said:

Synes du var striks, og det nokså straks også... Jeg har ALDRI hatt behov for veiledning i mitt liv, og tolerant og åpen har jeg aldri vært. Dessuten: who needs men?

Nå ække jeg så flink på sånne rare fremmedspråk og sånn utdenlandsk og sånt, men jeg synes at ordet "men" er veldig nødvendig. Men hvis du ikke er så veldig tolerant, så velkommen til KG. Dette er rett sted for deg. Men ikke prøv deg med sånne snasne morsomheter, altså. Her skal det ikke være koselig. 

Gjest Annetnavn_
Skrevet
13 minutter siden, Overrasket skrev:

Nå ække jeg så flink på sånne rare fremmedspråk og sånn utdenlandsk og sånt, men jeg synes at ordet "men" er veldig nødvendig. Men hvis du ikke er så veldig tolerant, så velkommen til KG. Dette er rett sted for deg. Men ikke prøv deg med sånne snasne morsomheter, altså. Her skal det ikke være koselig. 

Skal holde meg for god til å bruke udenlandske ord, men.... 

Moro? Koselig? Hva betyr de ordene? Sånn egentlig?

Gjest Overrasket
Skrevet
12 minutes ago, Strixa said:

Skal holde meg for god til å bruke udenlandske ord, men.... 

Moro? Koselig? Hva betyr de ordene? Sånn egentlig?

Jeg tror at dersom man skal spore "moro" tilbake i tid, sånn langt tilbake, tilbake til litt etter den tiden da "sjekking" betø at menn slengte klubber i hodene på kvinner og dro de med seg, så kommer moro av norrønt for "sinn" og "fornøyelse". Altså, sinnsfornøyelse. Føler de meget fremskreden sinnsfornøyelse av at menn er på KG, Strixa?

Skrevet

Det er mange menn her ja. Men alle menna her har masser av dameinteresser/girly stuff, så de fleste av oss ser på seg selv som litt av en dame også. 

• Liker 1
Skrevet

Nå hagler det snart........ :laugh:

Gjest Annetnavn_
Skrevet
17 minutter siden, Overrasket skrev:

Jeg tror at dersom man skal spore "moro" tilbake i tid, sånn langt tilbake, tilbake til litt etter den tiden da "sjekking" betø at menn slengte klubber i hodene på kvinner og dro de med seg, så kommer moro av norrønt for "sinn" og "fornøyelse". Altså, sinnsfornøyelse. Føler de meget fremskreden sinnsfornøyelse av at menn er på KG, Strixa?

Jeg liker menn, men... æh, hvem bryr seg, sånn egentlig?

Skrevet

Er noen normale menn, og litt flere guttetroll med psykiske problemer og mommyissues og voldtektsholdninger. 

Stedet heter kvinneguiden og jeg syntes det burde vært helt stengt for menn når vi ser hvordan enkelte av sistnevnte kategori forgifter både forumet og psyken til unge jenter her inne. 

Anonymkode: a62fe...112

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...