Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Catwoman
Skrevet

ok... det her er teit... men la gå....

jeg har streker i panna... på samme stedet som det kommer streker når man rynker panna, bare at de er der hele tiden.

Har alle det eller har jeg begynt å få rynker? :o De synes bare på nært hold da, sånn veldig nære badespeilet

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hvor gammel er du da..??

De kommer etterhvert skjønner du.. :wink:

Skrevet

Jeg har også streker i panna :-? For min egen del antar jeg at det er bekymringsrynker...

Jeg har også myserynker fordi jeg ikke er glad i solbriller og at jeg gikk lenge uten lesebriller når jeg var yngre...

Rynker gir deg karakter!

:-)

Gjest Catwoman
Skrevet

jeg er 21.

Og takk for svar.

Er syk i dag, så er nok jeg som kjeder meg veldig og studerer speilbildet litt for nøye kanskje. :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Ja er du bare 21 så trenger du sikkert ikke bekymre deg så mye på flere år ennå! :wink:

Jeg er 40 og studerer mine striper i panna med kritisk blikk..hmf.

Skrevet

Jeg har også streker i pannen+myserynke (blir alltid hvit der om sommeren, ikke særlig pent), og jeg er også bare 21. Men har hatt fra jegvar ca 15, så jeg er ikke så veldig bekymret... Men kan vel unngås å bli verre med hudbehandlinger og riktig pleie. Men gamle og rynkete blir vi vel alle en gang.

Gjest KATTAstrofe
Skrevet

Jeg får streker i panna når jeg tar på mascara, men de forsvinner etter noen minutter :-)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har hatt streker i panna stort sett hele livet...

Skrevet

jeg har flere streker/rynker i panna, og smilerynger!

det er vel avgjørende både hvor mye mimikk du har i ansiktet + hva slags hud du har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...